• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens köptråden!

S

Staafen

Guest
Fick hem denna idag.

20220114_083803.jpg
2022_0114_10104300-01.jpeg
 

acue

Cartier
852 hoppas jag på i alla fall, men lite osäker på om jag sett det i den här boettformen tidigare. Hade en plätterad förut som hade en annan i alla fall. Vad säger @MacRulez4ever ?
Var med ett tag på den jag också. Live-auktionen slutade dock helt fungera för mig lagom till utropet 😕 Jag lyckades aldrig hitta en likadan tavla med den boetten när jag googlade. Närmast var någon märkt "Birks". Försökte också jämföra med övriga ur på bilden och kom väl fram till ett spann på 35 - 36 mm ungefär som sannolikt mått, så därmed osäkert fast inte uteslutet med 852...

Oavsett riktigt snygg tavla och läckra luggarna dessutom. Grattis!
 

virrooo

Audemars
2-Faktor
Var med ett tag på den jag också. Live-auktionen slutade dock helt fungera för mig lagom till utropet 😕 Jag lyckades aldrig hitta en likadan tavla med den boetten när jag googlade. Närmast var någon märkt "Birks". Försökte också jämföra med övriga ur på bilden och kom väl fram till ett spann på 35 - 36 mm ungefär som sannolikt mått, så därmed osäkert fast inte uteslutet med 852...

Oavsett riktigt snygg tavla och läckra luggarna dessutom. Grattis!
Den stack lite till på auktionen, men hade säkert dragit mer i annan boett. Tror också 35-36mm. Den plätterade jag hade var 36. Men är väldigt tveksam till 852, återkommer när den landar :)
 

Falcone

Cartier
2-Faktor
6A9FC227-D2CB-4A8A-B685-328337D5C51C.jpeg


Näe, köpts särskilt mycket klockor (undantaget nåt väggur som fastnade på radarn) har det inte gjorts på senare tid.
Men i helgen slog jag i alla fall till på något. Inte riktigt haft nåt liknande tidigare, så lite skoj - även om det är så långt ifrån en herrejössesklocka man kan komma.

Hade span på den där men som vanligt glömde jag att bjuda. Riktigt trevlig i all sin enkelhet tycker jag. Säg gärna till om du vill låta den vandra vidare.
 
Topp