• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens köptråden!

grodslukarenx

Patek
2-Faktor
En kool Mimo. Chansning, får se hur tavlan är. :)

51C37B86-BDFE-4023-8BDA-E828778AF8FA.png
 

hejsam

Patek
2-Faktor

acue

Cartier
Hade för mig att den var 35 mm men hittar en annons nu där det anges att det är 36 mm. Ball klocka oavsett! @virrooo minns du vad vi kom fram till angående mått på den här boetten?
Den mätte 35,5 mm från 9 till 3, från 10 till 4 fick jag det till 38 mm. Vertikalt också 38 mm. Den känns ganska nätt fast fin samt skön mot handleden och inte för liten. Kanske återkommer med mer om min banandykare 🙂
 

240snusit

Panerai
Det här var ett lustigt men kul fynd. Min lillebror har en likadan fast i blå jag hittade till han - han är industridesigner och förjäkla kräsen över design så till min glada förvåning har han haft sin Kamatz varje dag i ett år nu. Nu kan vi vara klocktvillingar, haha! 😄 Kul kuriosa om denna modell är att den delar boett och urverk med modellen Sicura Stunt Watch och en Breitling från 70-talet också.
8D5F13E2-3480-4B9B-8B17-5A9269DD623B.jpeg
 
Topp