En kool Mimo. Chansning, får se hur tavlan är.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser grym ut, vettig storlek dessutom?
Den där är ju löjligt bra - vilken boett!!
Ja den ser verkligen spännande ut. 28.5 x 34.5mm enligt säljaren! Blir nog perfekt på bambooSer grym ut, vettig storlek dessutom?
Håller helt med. Ska bli kul att få hem denDen där är ju löjligt bra - vilken boett!!
Lyckats hitta en ny tavla!Glädjen när man köper en 33mm Longines tre tacche som man räknar med är 31mm men visar sig vara 35mm, och besvikelsen när tavlan är ommålad. Iof för längesedan och med mycket bra applicerat radium men ändå.
Säljarens bild
Fy så bra!Lyckats hitta en ny tavla!
Lyckats hitta en ny tavla!
Fy så bra!
Inte perfekt men tavlan matchar den något härjade boetten i övrigt, är ju lite så man vill ha det på ett gammalt sportur.Vacker klocka. Visar hur viktig boetten är, går inte att stirra sig blind på tavla enbart.
Den mätte 35,5 mm från 9 till 3, från 10 till 4 fick jag det till 38 mm. Vertikalt också 38 mm. Den känns ganska nätt fast fin samt skön mot handleden och inte för liten. Kanske återkommer med mer om min banandykareHade för mig att den var 35 mm men hittar en annons nu där det anges att det är 36 mm. Ball klocka oavsett! @virrooo minns du vad vi kom fram till angående mått på den här boetten?
GrattisLyckats hitta en ny tavla!
Va det den från Gomér & Andersson?Eterna med rak skarp boett landade idag. Fina 37mm, klart större jmf med beskrivningen. Glasputs och räta uppdragsaxeln så skall det nog bli bra
Var med och budade en bit. Gillade att man kunde ställa den upp.En lite större låda/vitrin är på ingång. Har haft svårt att hitta nåt i bra material men tror och hoppas att denna är fin!
Ja det fanns lite olika möjligheter verkade det som. Tur för mig då att du inte fullföljde budgivningenVar med och budade en bit. Gillade att man kunde ställa den upp.
Fifan va fin! Gott nytt!Lyckats hitta en ny tavla!
Börjar bli en stor familj nuEn till
Super snygg!! Grattis!!!Lyckats hitta en ny tavla!
Även verket är nytt dvs hör till tavlan!Super snygg!! Grattis!!!
Bara nyfiken bytt verket eller byggt om till sub sekund?