Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En till!En till
Argonaut finnes här! Rätt sort vet jag inget om men kanske?!En till!
Denna läckerbit med guldfärgade index och visare. Som om inte vore nog kom även:
En länk från min länk-dealer:
Nästa steg blir att leta efter en mer lämplig klocka åt den
Om någon sitter på en Argonaut från 70-talet så hojta.
Härligt fynd! Grattis ! Fin harmoni i den länken från HälslnglandIdag trillade det hem något kul.
En fin svensk Oyster-liknande stretch-länk.
Det kom även med en klocka som tyvärr är död.
Tack så mycket!Härligt fynd! Grattis ! Fin harmoni i den länken från Hälslngland
Vilket fynd!Dagens köp!
30kr
Jäklar vad kool! Grattis. Ställer mig i kö om den får gå.Denna dök upp oväntat. 36 mm stor, 19 mm luggar, och det mäktiga namnet Kingmatic Super Sub-Sea. Tanken är att skaffa ett BoR eller annat för att ta tillvara på Explorer I looken.
Tack! För stunden ska den få stanna, men man vet aldrig i framtiden!Jäklar vad kool! Grattis. Ställer mig i kö om den får gå.
Oj, ser dyr ut. Har aldrig sett den innan, grymt fynd!Denna dök upp oväntat. 36 mm stor, 19 mm luggar, och det mäktiga namnet Kingmatic Super Sub-Sea. Tanken är att skaffa ett BoR eller annan stållänk för att ta tillvara på Explorer I looken.
Nja, dyr vette fan - men riktigt trevligt fynd med ett utseende som är grymt, särskilt som jag aldrig kommer ha råd med en ref 1016!Oj, ser dyr ut. Har aldrig sett den innan, grymt fynd!
Allt är väl relativt, hade inte blinkat om jag sett den annonseras för 20' här på forumet.Nja, dyr vette fan - men riktigt trevligt fynd med ett utseende som är grymt, särskilt som jag aldrig kommer ha råd med en ref 1016!
Nu var det inte rädd bandbredd men har varit pepp på att testa Argonaut så jag slog till:Argonaut finnes här! Rätt sort vet jag inget om men kanske?!
Avslutad - Vintage Bomb
Säljer av lite loppis, nått arvegods osv. Lämnar absolut inga garantier . Om jag använt klockan framgår det i annonsen och inga ”proffs uppmätningar på tiden är gjord” I priset ingår brevfrakt . Om inte annat anges är det head only . Kolla noga på bilderna , visa kan ha sprickor , visa revor ...klocksnack.se
Riktigt cool! Stressa inte om du säljer, kolla upp vad den är värdDenna dök upp oväntat. 36 mm stor, 19 mm luggar, och det mäktiga namnet Kingmatic Super Sub-Sea. Tanken är att skaffa ett BoR eller annan stållänk för att ta tillvara på Explorer I looken.
Kul!! Och den kombon såg trevlig ut tycker jagNu var det inte rädd bandbredd men har varit pepp på att testa Argonaut så jag slog till:
Riktigt trevlig! Har letat efter en Argonaut-tråd men inte hittat någon, kanske kommer….
Oh det var en intressant och klin modell!Omega CK 2143, cal. R17,8 fra 1941
Trevlig länk, påminner om den här länken jag plockade på Tradera i NOS skick för nån vecka sen...Idag trillade det hem något kul.
En fin svensk Oyster-liknande stretch-länk.
Det kom även med en klocka som tyvärr är död.
Den var trevlig med! snyggt köpTrevlig länk, påminner om den här länken jag plockade på Tradera i NOS skick för nån vecka sen...
Häftig gravyr! Men vad föreställer den?Bytt till mig denna kooling! På väg till mig från Belgien. 100-årsjubileumsur för nuvarande Transports Publics Genevois, dåvarande Compagnie Genevoise des Tramways Électriques, eller CGTE. Geneves spårvägsbolag, helt enkelt!