Eller hur! Tror att den där kan vara riktigt mysig. Räkna med en uppdatering när den anlänt.Sator va cool den här var!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Eller hur! Tror att den där kan vara riktigt mysig. Räkna med en uppdatering när den anlänt.Sator va cool den här var!!
Grym! var nära på att buda men avstod. Kul att den kom till KSMovado Calendoplan med den bästa tavlan jag sett, applicerad sector tavla är ju riktigt snyggt också!
Det där var grymt fint! Var fiskade du upp den? Avis är bara förnamnetMovado Calendoplan med den bästa tavlan jag sett, applicerad sector tavla är ju riktigt snyggt också!
Fynd på Tradera som blev alldeles för billig enligt mig!Det där var grymt fint! Var fiskade du upp den? Avis är bara förnamnet
Häftig calendoplan och ovanligt bra renoverad tavla som inte stör, enligt mig. Mycket följsam efter originalet samt välarbetad, fast utan den tidens populära mer pissfärgade nyans, om jag får uttrycka det så.Fynd på Tradera som blev alldeles för billig enligt mig!
Vill du utveckla, menar du att tavlan skulle vara ommålad?Häftig calendoplan och ovanligt bra renoverad tavla som inte stör, enligt mig. Mycket följsam efter originalet samt välarbetad, fast utan den tidens populära mer pissfärgade nyans, om jag får uttrycka det så.
Trycket ser ju superskarpt ut och grynigheten i det ljusa är väl typisk?Häftig calendoplan och ovanligt bra renoverad tavla som inte stör, enligt mig. Mycket följsam efter originalet samt välarbetad, fast utan den tidens populära mer pissfärgade nyans, om jag får uttrycka det så.
Jag kan inte med säkerhet göra någon allmängiltig bedömning om detta och dessutom anser jag det ganska ovidkommande för om den skulle vara det, så är den så pass välgjord. Det var bara min egna subjektiva bedömning och det jag i första hand noterade var den vita nyansen jag aldrig sett förut och i andra hand tavlans yta på dina förstoringar. Jag är i normala fall allergisk mot klockor som har dåligt renoverade tavlor, men den här Movadon tycker jag spontant är fin. Så jag är beredd att böja mig för annan uppfattning, osvuret är bäst.Vill du utveckla, menar du att tavlan skulle vara ommålad?
Om du har kunskap om modellen, eller bara om tavlor från den här tiden i allmänhet får du såklart dela med dig.Jag kan inte med säkerhet göra någon allmängiltig bedömning om detta och dessutom anser jag det ganska ovidkommande för om den skulle vara det, så är den så pass välgjord. Det var bara min egna subjektiva bedömning och det jag i första hand noterade var den vita nyansen jag aldrig sett förut och i andra hand tavlans yta på dina förstoringar. Jag är i normala fall allergisk mot klockor som har dåligt renoverade tavlor, men den här Movadon tycker jag spontant är fin. Så jag är beredd att böja mig för annan uppfattning, osvuret är bäst.
En ommålning är aldrig ovidkommande, och dumt att uttrycka sig så defintivt när man inte är säker. Kan bidra till fullständigt obefogat tvivel vid försäljning etc.Jag kan inte med säkerhet göra någon allmängiltig bedömning om detta och dessutom anser jag det ganska ovidkommande för om den skulle vara det, så är den så pass välgjord. Det var bara min egna subjektiva bedömning och det jag i första hand noterade var den vita nyansen jag aldrig sett förut och i andra hand tavlans yta på dina förstoringar. Jag är i normala fall allergisk mot klockor som har dåligt renoverade tavlor, men den här Movadon tycker jag spontant är fin. Så jag är beredd att böja mig för annan uppfattning, osvuret är bäst.
Det där var grymt fint! Var fiskade du upp den? Avis är bara förnamnet
Bevakade den där och förvånades över det relativt låga slutpriset. Otroligt fin, grattis!Fynd på Tradera som blev alldeles för billig enligt mig!
Dessa landade idag, inte äkta tropic men otroligt mjuka och fina vintagegummin.
Tror jag haft ett gäng precis sådana där, vill minnas att de var väldigt följsamma och bekväma. Hur ser baksidan ut?Dessa landade idag, inte äkta tropic men otroligt mjuka och fina vintagegummin.
Höhö!Du är medlem i bandidos va?
Bifogade bild till första posten.Tror jag haft ett gäng precis sådana där, vill minnas att de var väldigt följsamma och bekväma. Hur ser baksidan ut?
Kan @Staafen ha köpt ett av mig tro?
Ja jag har ett sånt som jag köpte av dig.Tror jag haft ett gäng precis sådana där, vill minnas att de var väldigt följsamma och bekväma. Hur ser baksidan ut?
Kan @Staafen ha köpt ett av mig tro?
Vill inte minnas att baksidan på mina såg ut sådär exakt så det var nog några andra, hojta till om du får ett över i 19mm!Höhö!
Bifogade bild till första posten.
Hela drösen är 18, dessvärre!Vill inte minnas att baksidan på mina såg ut sådär exakt så det var nog några andra, hojta till om du får ett över i 19mm!