Spännande!Tack och grattis själv Den ser stor ut? Jag är lite osäker på hur stor min är, den ser rätt liten ut på bilden men ligger med en hög andra klockor som jag tror är större. VI får se!
Min är 35 mm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spännande!Tack och grattis själv Den ser stor ut? Jag är lite osäker på hur stor min är, den ser rätt liten ut på bilden men ligger med en hög andra klockor som jag tror är större. VI får se!
Riktigt finTissot bumper!
Fin, och grym länk! Är den märkt?Den landade iaf idag. Blir ett fint komplement till de övriga automatiska vintagedykarna i kollektionen.
Vilken tavla! Grattis till både den och examen!Examenspresent till mig själv landade idag. Ligger nu i lådan och inväntar nytt band och examensdagen.
Famous last words!Nu är det köpstopp.
Otrevlig klocka! Gå å dö själv lixom bah!Hade flyt igår och plockade hem den här!
Hater!Otrevlig klocka! Gå å dö själv lixom bah!
Svensk issued? Känns ju lustigt med tyskt datumhjul då!
Jag har en Seiko med svenskt/tyskt daghjul. Kanske var en vanlig kombo?Svensk issued? Känns ju lustigt med tyskt datumhjul då!
Den har rätt gravyr i alla fall, så jag tror på den. Men är inte expert på modellen. Auktionshuset som sålde verkade inte veta vad det var heller, så den känns genuin, men är ingen expert som sagt.Svensk issued? Känns ju lustigt med tyskt datumhjul då!
Jag har en Seiko med svenskt/tyskt daghjul. Kanske var en vanlig kombo?
Här är en med tysk som har väldigt likt SN:Svensk issued? Känns ju lustigt med tyskt datumhjul då!
Haha, ja jag har ingen koll! Aldrig sett tysk/svenskt daghjul, men det måste helt enkelt vara en grejHär är en med tysk som har väldigt likt SN:
Tack hörni! Eska känns som en keeper. Dj är nice men hoppas hitta en kul tavla, typ Lapis eller Onyx. Lär väl gå sådär...
Ingen aning, eller så såldes likvärdigt med antal klockor i Tyskland och Sverige?De kanske tänkte ”lägg in en europeisk tavla”, lite som vi slarvigt generaliserar kring Asien.
Ingen aning, eller så såldes likvärdigt med antal klockor i Tyskland och Sverige?
Det måste ju oavsett vara två olika språk så tyska/svenska kanske inte var konstigare än svenska/engelska.
Haha den var lik
Finare design på din.Haha den var lik
Mkt kul boett. Använder Eskan ofta.