• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens köptråden!

Norken

Panerai
2-Faktor
received_633098384863580.jpeg
Wow! Allt i en och samma lot?
 

hejsam

Patek
2-Faktor
Longines i 18k massivt guld med länk ökar snittet totalt. Fick allt för 22k. 😎
Hur lyckas någon missa helt att googla eller fråga någon vad sina saker är värda? En 18k Longines Flagship med guldlänk borde varit en dyr klocka även förut och bara skrotvärdet lär vara typ 22k, tillräckligt värdefull klocka att man lägger 1minut på research iallafall :D
 
Hur lyckas någon missa helt att googla eller fråga någon vad sina saker är värda? En 18k Longines Flagship med guldlänk borde varit en dyr klocka även förut och bara skrotvärdet lär vara typ 22k, tillräckligt värdefull klocka att man lägger 1minut på research iallafall :D

Tyvärr är det inte alla som bryr sig eller tar sig tid. Kommer inte klaga eftersom jag får en bra affär
 

kuma-kun

Audemars
Nu tänjer jag nog lite på vintagebegreppet…
Har varit lite nyfiken på Omegas Polaris och häromdagen sprang jag på en för inte så stor peng så den fick följa med hem.
Kanske liten i dagens värld men bärs väldigt behagligt, titan och tunn.
038DE546-3F34-49E7-A61D-19D9F5A104C5.jpeg


Välbyggt och snyggt lås som inte är speciellt användarvänligt, fippligt att knäppa på och upp.

04DFE863-71F7-420A-9575-1C3F7DBC7946.jpeg
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Nu tänjer jag nog lite på vintagebegreppet…
Har varit lite nyfiken på Omegas Polaris och häromdagen sprang jag på en för inte så stor peng så den fick följa med hem.
Kanske liten i dagens värld men bärs väldigt behagligt, titan och tunn.
038DE546-3F34-49E7-A61D-19D9F5A104C5.jpeg


Välbyggt och snyggt lås som inte är speciellt användarvänligt, fippligt att knäppa på och upp.

04DFE863-71F7-420A-9575-1C3F7DBC7946.jpeg
De är hopplöst omoderna, tycker de passar bra in här. Vad tycker du är fippligt med låset? Tycker de fungerar fint om de är rätt justerade.
 

kuma-kun

Audemars
De är hopplöst omoderna, tycker de passar bra in här. Vad tycker du är fippligt med låset? Tycker de fungerar fint om de är rätt justerade.

Låset är i alldeles utmärkt skick men det är ju 3 stycken flärpar som ska vikas ihop innnan man har klockan på armen.
Vanligt enkelt viklås kanske inte är lika snygga men tar en grisblink att ta på.
 
Senast ändrad:

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Nu tänjer jag nog lite på vintagebegreppet…
Har varit lite nyfiken på Omegas Polaris och häromdagen sprang jag på en för inte så stor peng så den fick följa med hem.
Kanske liten i dagens värld men bärs väldigt behagligt, titan och tunn.
038DE546-3F34-49E7-A61D-19D9F5A104C5.jpeg


Välbyggt och snyggt lås som inte är speciellt användarvänligt, fippligt att knäppa på och upp.

04DFE863-71F7-420A-9575-1C3F7DBC7946.jpeg

Det är ett stort plus att det är skruvad krona på den lille klockan 👍
 
Topp