Kaplans i lördags? Har för mig att de hade en sån.Seiko World Time in. Ska få sig en rengöring, nytt läder och kanske även en service.
Bra storlek (38mm) och rolig funktion.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kaplans i lördags? Har för mig att de hade en sån.Seiko World Time in. Ska få sig en rengöring, nytt läder och kanske även en service.
Bra storlek (38mm) och rolig funktion.
Kaplans i lördags? Har för mig att de hade en sån.
Fin! Gz!
Bra att rädda den! Ser ut som Sinn 810 boett?Köpte den mest för att rädda den från det hemska bandet
Säljaren skrev att glaset mäter 34mm. Tolkade det som boetten eller att den kanske skulle vara 35.. Men den visade sig vara 38mm exkl krona med en bandbredd på 20mm. Väldigt trevlig! Ska åka på service och få leva vidare
Ser ut som Siduna boetten och även tavlan, skruvat boettlock? Landeron x48 verk?Säljaren skrev att glaset mäter 34mm. Tolkade det som boetten eller att den kanske skulle vara 35.. Men den visade sig vara 38mm exkl krona med en bandbredd på 20mm. Väldigt trevlig! Ska åka på service och få leva vidare
Hade samma tanke när jag öppnade paketet. Ser verkligen ut som Sidunan du har. Skruvat baklock och landeron 48 också.Ser ut som Siduna boetten och även tavlan, skruvat boettlock? Landeron x48 verk?
Ja det ska det väl vara.Bra att rädda den! Ser ut som Sinn 810 boett?
Om vi får gissa, två visare som är rätt?Håvade hem en fin REX. Har letat kronograf med "floating lugs" ett tag. Kromad och icke matchande visare men tycker den har mycket som talar för den.
I väntan på att ett super-ex i stålboett dyker upp så är jag väldigt nöjd med denna så länge.
I mina ögon är alla visare förutom timvisaren original. Men är inte helt säker faktisktOm vi får gissa, två visare som är rätt?
Kronografsekunden saknar sin korta ände? Vanliga sekundvisaren är för lång?I mina ögon är alla visare förutom timvisaren original. Men är inte helt säker faktiskt
Kronografsekunden saknar som korta ände? Vanliga sekundvisaren är för lång?
De är nog alltid skadade skulle jag påstå, men inte 100% säker.
Den går utanför trycket men håller sig innanför cirkeln / subtavlan från vad jag kan se. Vet inte vilken längd som borde vara rätt. Angående kronografsekunden så har du nog rätt! Har sett kronografer tidigare utan sin korta ände men inte omöjligt att de också är bytta såklart
Blev visst en liten fyndklump idag mellan kundmöten.
Superfin! Inte sett denna boett-typ förut. Min städade upp rätt fint också. Gillar ju Novice så det var kul att se denna glimra till i högen.
Snyggt! Har faktiskt en Novice med samma fina case.
Gillar den mycket!
Men vaaaa faaaan?! Grymt bra!Tropical Lemania TG 195. Visarna behöver ett relume-jobb men annars så..
Mkt tjusigt!Tropical Lemania TG 195. Visarna behöver ett relume-jobb men annars så..