Kul! Ja det tror jag också jag skickar pm.Det kan vi absolut lösa. Tror du hade gillat den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul! Ja det tror jag också jag skickar pm.Det kan vi absolut lösa. Tror du hade gillat den.
Yes, LCV35SG. Helt enig. Hoppas att det kan få dröja ett tag innan priserna sticker iväg på dessa. Tycker de är jäkligt prisvärda i dagsläget.Kan varmt rekommendera 35an i guld. Tyckte det blev särskilt bra med tavlan där det saknas tryck runt 12. Missat att du har en på länk. 35mm? Ser framför mig att jag kommer att ha en i stål på länk inom kort nu när jag missat Santos-tåget.
Härlig, vad är det för ref?Hemkommen idag, kul lite ovanlig kvartsare på länken
Omega 196.0128Härlig, vad är det för ref?
Tack! Hojta om den får vandra vidare. Var plockade du den ifrån?Omega 196.0128
PmTack! Hojta om den får vandra vidare. Var plockade du den ifrån?
Uppdatering - många va inkomplettetta och ganska tråkiga, men också en hel del kul! Bla någon steelux och med trevlig kvalitetskänsla i 20 mm, vilket primärt va det jag letade.
3,5 kg gamla länkar tack!
Är den issued? Jättefin!Hämtade ut denna gamla dykare idag.
Ascool! Har modellen på min önskelista. Har originalgummibandet i NOS-skick som ligger här och väntar på att jag hittar en.Hämtade ut denna gamla dykare idag.
Fränt! Verkar inte vara helt vanligaAscool! Har modellen på min önskelista. Har originalgummibandet i NOS-skick som ligger här och väntar på att jag hittar en.
Den är inte issued, ingen märkning på baklocket.Är den issued? Jättefin!
Jag kan tänka mig det. Kan bara minnas att jag sett mitt eget och det på bilden i JP Brandt-katalogen. Men jag har inte letat egentligen. Gissar att de dyker upp med glesa mellanrum om man håller lite utkik.Fränt! Verkar inte vara helt vanliga
Och nu på min egen handled!Har läst mycket på sistone om Seikos tidiga kvartsur med grym precision! Slog därför idag till på en Grand Twin Quartz 9943-8010 från 1979. När den var ny så gick den +- 10s ……. per år!