• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens köptråden!

Inget riktigt fyndmen fungerar denna bra och är så fin som jag tror den kan vara är nog 700kr ett bra pris.
IMG_0854.PNG
IMG_0855.PNG
IMG_0856.PNG

Sticker ut hakan lite här och undrar, det heter ju dagens "fynd" köptråd, men ska man inte skriva vad man gav för klockan? annars är det ju bara en dagens köp tråd, bara en stilla undran :).
Kanske ett litet fynd, 100:-, Atlantic Världsmästarur, 35,8 mm utan krona, kan man säga 36 mm utan ljuga? tickar på men timvisaren måste justeras.
1.jpg

IMG_1029.JPG
Sticker ut hakan lite här och undrar, det heter ju dagens "fynd" köptråd, men ska man inte skriva vad man gav för klockan? annars är det ju bara en dagens köp tråd, bara en stilla undran :).
Kanske ett litet fynd, 100:-, Atlantic Världsmästarur, 35,8 mm utan krona, kan man säga 36 mm utan ljuga? tickar på men timvisaren måste justeras.
1.jpg

Då kontrar jag med denna som kom idag. Tre Atlantic för strax över 200:-

Fynd vet jag inte men kunde inte motstå denna som jag hittade på ebay. Sjukt snygg tavla och vridring och samma boett som Technos Skydiver mfl. Behöver nog en service dock. Verket såg skitigt ut.
Screenshot_20180116-232742.png
Väldigt trevlig!! Det handlar om att göra trevliga klockfynd inte ekonomiska fynd! Försöker intala mig själv det varje gång jag betalar överpris vilket tydligen verkar ska ganska ofta! :)

Senast ändrad:
Väldigt trevlig!! Det handlar om att göra trevliga klockor fynd inte ekonomiska fynd! Försöker intala mig själv det varje gång jag betalar överpris vilket tydligen verkar ska ganska ofta! :)
Jag tycker att om det är en klocka man verkligen vill ha ska man gå efter vad den är värd för mig och inte vad den är värd på marknaden. Jag kan gott slanta upp lite extra om det betyder att jag kan bli riktigt nöjd!
Sen har jag förvisso endast gjort ekonomiska fynd också, men det är en annan sak! :D

Tillbaka
Topp