• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens köptråden!

Misstänkte det. Enkel fix kanske
Tre minuters fibblande senare! :)
IMG_8639.jpeg
 
Inte fått den än? Lysmassan lär iaf vara ny? Tänkte på att Eternatrycket var så tjock, men det kanske det var på vissa?
Inte fått hem den än! Tycker nog inte Eterna ser fetare ut än på en annan jag har med samma taveldesign, men det blir grundligare undersökning senare. Ja, troligen ny lysmassa, men skulle gissa på att det gjorts för ganska längesedan!
IMG_3326.jpeg
 
Senast ändrad:

Hm, tror inte det, men boetten är lite väl polerad🤓!
IMG_3529.jpeg

Inte fått den än? Lysmassan lär iaf vara ny? Tänkte på att Eternatrycket var så tjock, men det kanske det var på vissa?

Ser lik ut i trycket ja.

Fick hem den nu! Jag är i princip helt säker på att tavlan inte är ommålad; mycket svårt att härma en gilt-tavla med ommålning. Det coola typsnittet är också svårt att härma rätt. Däremot är boetten polerad och lysmassan kan vara senare, men säker är jag inte eftersom siffror, övriga index och visare lyser med samma intensitet under UV! Bonus med låda!
IMG_3729.jpeg
IMG_3728.jpeg
IMG_3664.jpeg
IMG_3683.jpeg
IMG_3702.jpeg
IMG_3724.jpeg
 
Tillbaka
Topp