Tre minuters fibblande senare!Misstänkte det. Enkel fix kanske
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tre minuters fibblande senare!Misstänkte det. Enkel fix kanske
Flinka fingrar!Tre minuters fibblande senare!
En liten men väldigt fin Heuer. Härlig patina med breguet-siffror och visare.
Om min research blev lyckad så bör det vara en korrekt ref 2403 med landeron 13.
Tack! Jag lägger det på minnet ifall den lämnar i framtidenGrym! Den hade jag gärna utökat samlingen med.
Följde auktionen! Mycket bra köp; ser helt rätt ut!En liten men väldigt fin Heuer. Härlig patina med breguet-siffror och visare.
Om min research blev lyckad så bör det vara en korrekt ref 2403 med landeron 13.
Ommålad Eterna?Vad vore en måndag utan några impulsköp? En 852 till och en gullig liten Borgel-Alpina!
Hm, tror inte det, men boetten är lite väl polerad!Ommålad Eterna?
Inte fått den än? Lysmassan lär iaf vara ny? Tänkte på att Eternatrycket var så tjock, men det kanske det var på vissa?Hm, tror inte det, men boetten är lite väl polerad!
Inte fått hem den än! Tycker nog inte Eterna ser fetare ut än på en annan jag har med samma taveldesign, men det blir grundligare undersökning senare. Ja, troligen ny lysmassa, men skulle gissa på att det gjorts för ganska längesedan!Inte fått den än? Lysmassan lär iaf vara ny? Tänkte på att Eternatrycket var så tjock, men det kanske det var på vissa?
Ser lik ut i trycket ja.Inte fått hem den än! Tycker nog inte Eterna ser fetare ut än på en annan jag har med samma taveldesign, men det blir grundligare undersökning senare. Ja, troligen ny lysmassa, men skulle gissa på att det gjorts för ganska längesedan!
Ommålad Eterna?
Hm, tror inte det, men boetten är lite väl polerad!
Inte fått den än? Lysmassan lär iaf vara ny? Tänkte på att Eternatrycket var så tjock, men det kanske det var på vissa?
Ser lik ut i trycket ja.
Riktigt fina i höstsolen !jag letar alltid efter fina bruna tropical tavlor.
Idag landade två fina Certina. Den blanka DS är definitivt favoriten. Men den andra är fin också
Kul köp! Är det den från Dalarna?Lagom sliten med ärjat och vad som känns som gammalt Nato. Gött.
Jawol, budade du?Kul köp! Är det den från Dalarna?
Nej, jag satsade på Eternan istället! Tyckte inte jag såg tre kronor på bilderna där, men de är ju hur tydliga som helst!Jawol, budade du?
Bra för mig de fanns där på bilderna men de var ju rätt kassa så jag behövde ha på mig glasögonen, irl och i annat ljus syns de perfekt.Nej, jag satsade på Eternan istället! Tyckte inte jag såg tre kronor på bilderna där, men de är ju hur tydliga som helst!
Nej, jag satsade på Eternan istället! Tyckte inte jag såg tre kronor på bilderna där, men de är ju hur tydliga som helst!
Jag har inga egna bilder på den, utan bara från auktionshuset och från den grymt hjälpsamma urmakaren @DrKlocka som inte bara plockade upp den efter auktionen utan också undersökte den! Hoppas det är OK att jag använder dina bilder?Fram med bilder på Eternan!
Tackar! Ja en 852 med centrum-sekund den här gången!Ah, ännu en 852 förmodar jag. Trevlig!
Candino är en av mina favoriter. Har tre stycken från 1960-talet, varav en är inlämnad ny på Farfars ur...Lagom sliten med ärjat och vad som känns som gammalt Nato. Gött.
Fan vad bra! Har också haft den på listan i flera år, men aldrig agerat på det. Kul!Fick hem den här idag, mycket nöjd.
Velat ha en sen jag såg en på en GTG för några år sen och nu var det dags.
Alltid härligt när skicket överträffar annonsfoton och förväntningar.