• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens köptråden!

Blev dyyrt, vem här bråkade jag med?
1729452250963.png

Är ny här i forumet och är väldigt okunnig i klockor jämfört med de flesta av er 😅 Jag har fått upp ögonen för en Vacheron Constantin och har hört lite si sådär om de, bland annat att deras klockor just nu är "hypade" och att det snart kommer att vända. Så jag vill gärna hör vad ni har att säga om de.
Tänkte skriva i VC-tråden men vill gärna höra lite opartiska åsikter😂

Är ny här i forumet och är väldigt okunnig i klockor jämfört med de flesta av er 😅 Jag har fått upp ögonen för en Vacheron Constantin och har hört lite si sådär om de, bland annat att deras klockor just nu är "hypade" och att det snart kommer att vända. Så jag vill gärna hör vad ni har att säga om de.
Tänkte skriva i VC-tråden men vill gärna höra lite opartiska åsikter😂
Det är väl tre märken som som i alla tider stått lite över alla andra, AP, Patek och Vacheron Constantin. Av dessa skulle jag vilja påstå att Vacheron är minst hypad. Köper du en Vacheron så kommer du att ha en ungefär så fin klocka det går att få köpa för pengar.

Fan också. Jag var inte tillräckligt noggrann. Som vanligt…
Hoppades på en ”linen dial” kändes som att det kunde vara en sån. Köpte, utan att kolla ordentligt, och tavlan känns ”tvättad”?

IMG_0938.png

Tillbaka
Topp