Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag var med ett litet tag, men blev på allvar glad att den stack iväg lite ändå, riktigt bra är den.Blev dyyrt, vem här bråkade jag med?
Haft ögon på den länge. Alltid svårt att veta om någon annan är lika sugen.Jag var med ett litet tag, men blev på allvar glad att den stack iväg lite ändå, riktigt bra är den.
Jag var med ett tag! Bland de bästa MRP SA med kvarts, så stort grattis!Blev dyyrt, vem här bråkade jag med?
Är den bästa jag sett i denna typ av boett, men kan säkert ha missat någon variant.Jag var med ett tag! Bland de bästa MRP SA med kvarts, så stort grattis!
Supertrevlig var denBlev billigt (?)
Fina index. Hämtade på plats eller?Supertrevlig var den
Precis. Ligger nästgårdsFina index. Hämtade på plats eller?
Det är väl tre märken som som i alla tider stått lite över alla andra, AP, Patek och Vacheron Constantin. Av dessa skulle jag vilja påstå att Vacheron är minst hypad. Köper du en Vacheron så kommer du att ha en ungefär så fin klocka det går att få köpa för pengar.Är ny här i forumet och är väldigt okunnig i klockor jämfört med de flesta av er Jag har fått upp ögonen för en Vacheron Constantin och har hört lite si sådär om de, bland annat att deras klockor just nu är "hypade" och att det snart kommer att vända. Så jag vill gärna hör vad ni har att säga om de.
Tänkte skriva i VC-tråden men vill gärna höra lite opartiska åsikter
Oooh…Bara väntar på att denna goding ska dyka upp i tråden.. nån här som knep den? Denna post är ett led i min självläkningsprocess efter att ha tagit fel på tid för auktionsslut..
Precis Alltså jag hade nog till en början inte heller tänkt gå så mycket högre. Men jag vet ju också hur svag jag är när det väl gäller.. Men det svider när man har laddat och så missar man helt..Oooh…
En ”bl. a. Lowenthal, Berni & Certina”.
Men nej, jag köpte inte heller. Blev bara trea.
Tack för svaretDet är väl tre märken som som i alla tider stått lite över alla andra, AP, Patek och Vacheron Constantin. Av dessa skulle jag vilja påstå att Vacheron är minst hypad. Köper du en Vacheron så kommer du att ha en ungefär så fin klocka det går att få köpa för pengar.
Fin, och smidigt med vad jag antar är ett original tropic sport medföljandes, men skiljer sig den på något sätt från en "vanlig" Monnin-dykare från samma tidsperiod bortsett från det estetiska?Blev dyyrt, vem här bråkade jag med?
Det tror jag inte, dessa vridringar är ju dock rätt ovanliga på mrpsa.Fin, och smidigt med vad jag antar är ett original tropic sport medföljandes, men skiljer sig den på något sätt från en "vanlig" Monnin-dykare från samma tidsperiod bortsett från det estetiska?
Snyggt fångat, mysigt skickSliten och fin.
Stort Grattis, en sådan har nog många i sin önskelista för tidlösa urverk!Denna tråden kan vi visa våra sista vintage köp!
Jag kan borja
Köpte den igar!
Omega Speedmaster 145.022-69ST