Stort Grattis, en sådan har nog många i sin önskelista för tidlösa urverk!
Aldrig fel med grattis nästan ett decennium senare. Hyfsat tidlös klocka dock.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort Grattis, en sådan har nog många i sin önskelista för tidlösa urverk!
Förlåt för att jag drev upp den!Jag är ju svag för ur med svensk anknytning! Viking Sport tillverkade av Cortebert för den svenska marknaden är alltid kul, och kronografer extra kul! 36mm i en boett som påminner väldigt mycket om Breitling Premier 777. Troligen originalkrona med Corteberts logotyp. Hoppas på ett Venus 150/175 under huven! Bund-armbandet kanske inte får sitta kvar;-)!
Så det det var du som åkte med ett tag! Vad tror du om boetten? Rätt 777-lik eller hur?Förlåt för att jag drev upp den!
Borde vara 175, nästan att jag budade för bandet
Hade faktiskt en tanke med det, men vågade inte gå mer för den. Kändes ändå som att det var en cortebert mtp kronan och loggan, men man vet ju aldrigSå det det var du som åkte med ett tag! Vad tror du om boetten? Rätt 777-lik eller hur?
Ja, hoppas att det står svenskt stål och/eller pansarboett någonstans!Hade faktiskt en tanke med det, men vågade inte gå mer för den. Kändes ändå som att det var en cortebert mtp kronan och loggan, men man vet ju aldrig
Det blir en bra addering till din andra svenskkrono