• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens köptråden!

Håller tummarna för att tavlan är lika fin som jag tror den är. :)
IMG_9367.jpeg

Jag är ju svag för ur med svensk anknytning! Viking Sport tillverkade av Cortebert för den svenska marknaden är alltid kul, och kronografer extra kul! 36mm i en boett som påminner väldigt mycket om Breitling Premier 777. Troligen originalkrona med Corteberts logotyp. Hoppas på ett Venus 150/175 under huven! Bund-armbandet kanske inte får sitta kvar;-)!
IMG_4318.jpeg
IMG_4319.jpeg
IMG_4322.jpeg

Jag är ju svag för ur med svensk anknytning! Viking Sport tillverkade av Cortebert för den svenska marknaden är alltid kul, och kronografer extra kul! 36mm i en boett som påminner väldigt mycket om Breitling Premier 777. Troligen originalkrona med Corteberts logotyp. Hoppas på ett Venus 150/175 under huven! Bund-armbandet kanske inte får sitta kvar;-)!
IMG_4318.jpeg
IMG_4319.jpeg
IMG_4322.jpeg
Förlåt för att jag drev upp den! 😬
Borde vara 175, nästan att jag budade för bandet 😂

Tillbaka
Topp