Köpte denna idag - bör landa imorgon eller i övermorgon!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt! Kikade på den tidigare. Grattis!Köpte denna idag - bör landa imorgon eller i övermorgon!
Grymt kool! 1-minuts kronograf?
Coolt att det går att vinna för 1krIbland gör man fynd! Min lillasyster vill ha en kul vintageklocka i klassisk damstorlek, så hoppas den tickar på bra.
Bästa traderafyndet för mig var fyra Seiko-quartzare för tre kronor. 75 öre per klocka! Tyvärr funkar ingen av dom.Coolt att det går att vinna för 1kr
Edit: inge vidare kul för säljare dock
Ser riktigt trevlig ut. Perlonband brukar jag slänga med i tvätten (ta av spännet först), blir bara bättre (mjukare och snyggare) av det.Jahapp, blev visst till att klicka hem en till klocka från tratten idag (har ett helt gäng bevakningar kvar för idag dessutom, så kanske inte den sista).
Eweco Lyx som ser ut att vara i fint skick bortsett från repigt glas. Spana in luggarna! Härligt mulliga! Hoppas på 33-36mm bredd och 18mm luggar. Känner att jag vill ha en klocka i den storleken med feta luggar!
16mm (skulle jag tro) perlon som bonus! Blir väl till att köra det i ultraljudstvätt ett par gånger!
Grattis, ja den såg fin ut! 200 meter också. Jag var bara lite osäker på om den var för mörkt och "tråkigt" grå, annars hade du fått det tuffare att vinna. Men förhoppningsvis skiner den upp i bra ljus!Skall bli kul att få hem den här Certina DS Quartz Titanium.
Tack och tack för tipset! Har tvättstuga på onsdag, får se om jag hinner få hem den innan dess!Ser riktigt trevlig ut. Perlonband brukar jag slänga med i tvätten (ta av spännet först), blir bara bättre (mjukare och snyggare) av det.
Riktigt coolt med 200m på en så smäcker klocka. Tror och hoppas att just blandningen av det grå och guldet ger en ball effekt. Vi får se när den anläntGrattis, ja den såg fin ut! 200 meter också. Jag var bara lite osäker på om den var för mörkt och "tråkigt" grå, annars hade du fått det tuffare att vinna. Men förhoppningsvis skiner den upp i bra ljus!
Grattis! Det var ett riktigt kap om den går vettigt. Jag var och nosade för att undvika att det blev rena rånet, och jag är väldigt säker på att den är fullstor.Jahapp, blev visst till att klicka hem en till klocka från tratten idag (har ett helt gäng bevakningar kvar för idag dessutom, så kanske inte den sista).
Eweco Lyx som ser ut att vara i fint skick bortsett från repigt glas. Spana in luggarna! Härligt mulliga! Hoppas på 33-36mm bredd och 18mm luggar. Känner att jag vill ha en klocka i den storleken med feta luggar!
16mm (skulle jag tro) perlon som bonus! Blir väl till att köra det i ultraljudstvätt ett par gånger!
Den är det dregelvarning på!Köpte denna idag - bör landa imorgon eller i övermorgon!
Tack! Men blev nog rena rånet ändå! 175kr med frakt är inte så dumt, även om den inte skulle gå bra.Grattis! Det var ett riktigt kap om den går vettigt. Jag var och nosade för att undvika att det blev rena rånet, och jag är väldigt säker på att den är fullstor.
Satsa på den misshandlade kronan också! ;-)
Skall bli kul att få hem den här Certina DS Quartz Titanium.
Kul att den hamnade på forumet Verkligen grym tavla. Vet att Werner på ABC har den typen av kronor. Hjälpte mig att byta en sådan krona i början av sommaren.Woho
Vann denna - läcker tavla! Ngn som kan hjälpa mig med korrekt krona?
Ser ärlig och fin ut, blir kul att se efter att glaset putsats upp Är det en svetsloppa?Woho
Tack!Kul att den hamnade på forumet Verkligen grym tavla. Vet att Werner på ABC har den typen av kronor. Hjälpte mig att byta en sådan krona i början av sommaren.
Tack! Menar du på caset? Tror det är en ding?Ser ärlig och fin ut, blir kul att se efter att glaset putsats upp Är det en svetsloppa?
Nedre vänstra bandhornet.Tack!
Tack! Menar du på caset? Tror det är en ding?
Tack! Är inne hos uris en snabbis, men snart sitter den på min handled! Hör absolut av mig, är sugen på mycket just nu så det kan mycket väl bli aktuellt!Den är det dregelvarning på!
Otroligt läcker, PMa om du blir less!
Kul!Tack! Är inne hos uris en snabbis, men snart sitter den på min handled! Hör absolut av mig, är sugen på mycket just nu så det kan mycket väl bli aktuellt!
Haha tur att jag slutade bjuda Kul att du fick den, galet mysig tavla!Woho
En sån fick farsan av mor då han fyllde jämt (93?). Jag dregglade lite över den, och tjyvlånade den ibland till krogen.Skall bli kul att få hem den här Certina DS Quartz Titanium.
Precis, trodde det var en ding men är kanske en svetsloppa. Kännns ju lite kul isfNedre vänstra bandhornet.
Grymt, grattis! Spanade (naturligtvis) på den, jag med! Kul att den gick så pass billigt!Fyndens tid är inte förbi! Ropade in denna Omega Geneve för 875kr, troligtvis gick den så billigt på grund av denna mening i annonsen: "Behöver batteribyte annars ska den fungera." [sic]. Fungerade fint med en uppdragning. Kom på ett sunkigt läder med original Omega spänne men jag satte på en länk istället.
Grattis till ett bra köp! Vart hittade du på denna? Riktigt fynd. Jag skulle köpt några snygga perlonstraps. Det har jag till mina mindre ur, funkar perfekt och kul att byta utseende. Jag har köpt mina straps från Strapville.Fyndens tid är inte förbi! Ropade in denna Omega Geneve för 875kr, troligtvis gick den så billigt på grund av denna mening i annonsen: "Behöver batteribyte annars ska den fungera." [sic]. Fungerade fint med en uppdragning. Kom på ett sunkigt läder med original Omega spänne men jag satte på en länk istället.