Mycket fin! Var och för hur mycket, om man får fråga?
Fyndade hos lokala guldhandlaren för under tusenlappen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket fin! Var och för hur mycket, om man får fråga?
Den gick oväntat billigt! Grattis!Hahaha
Tack För att ni bjudit inte mer!
Det tycker jag faktiskt!Den gick oväntat billigt! Grattis!
Väldigt fin!Fyndade denna lilla goding idag
Guldpläterad Longines
Underbar guldfärgad zontavla. Blånerade visare. Från 1946 enligt serienummer på verk.
Tyvärr endast 33mm
Cool, bra fynd! Kul med hötorget..där har jag nog inte letat i lådorna på många årKöpte denna på Hötorget nyss av en handlare. Inte svinbilligt men helt ok tycker jag. Gedigen boett, skruvad krona och 200m wr. ETA verk. Nästan samma spec som min Snowflake för en bråkdel av priset.
Det är nog svårt att hitta till loppispriser. Den här säljaren hade lite finare klockor typ eterna, omega osvCool, bra fynd! Kul med hötorget..där har jag nog inte letat i lådorna på många år
Kul! Har du några bilder?Det är nog svårt att hitta till loppispriser. Den här säljaren hade lite finare klockor typ eterna, omega osv
Tog inga bilder tyvärr. Men det var inga spektakulära klockor eller fynd. Tycker att den jag köpte var den roligaste han hade.Kul! Har du några bilder?
Äntligen! Olackat?Ibland har man tur av misstag! Klickade hem ett 18mm grisläder från tratten för en femtilapp och skulle enligt bilderna vara ett likadant som jag fick hem förra veckan (från samma säljare) och satte på min Bell-Matic. Vad jag fick hem var ett 17mm peccaryliknande band som direkt flög på Reverson! Bättre såhär, @Aurum?
Edit: Ibland har jag inte ögonen med mig! Var ju visst det här bandet i annonsens bilder... Står dock fortfarande 18mm, så var en trevlig överraskning att det var 17!
Det är matt och fint, så antar det!Äntligen! Olackat?
+1Äntligen! Olackat?
Köpte denna på Hötorget nyss av en handlare. Inte svinbilligt men helt ok tycker jag. Gedigen boett, skruvad krona och 200m wr. ETA verk. Nästan samma spec som min Snowflake för en bråkdel av priset.
Snygg!Cool! Hade en Tevomatic med samma boett men den är såld nu. Bucherer sålde också en med samma boett.
Härlig boettsida, den designen har jag inte sett tidigare vad jag vet.Köpt på Tradera, 165kr med frakt. Gick dock inte!
Snabb kollade, balansen låg fel sida om gånghaken så det löste jag och den gick igång. Samt kvala in som fynd tycker jag!
Det var det tuffaste jag sett sen Jesus gick i kortbyxor.Nu ni! Fick hem en riktigt udda fågel idag! En USA-tillverkad Ingraham Wrist-O-Crat från (gissningsvis) 30-talet! Riktigt fint skick med boett i vetefanium (nickelpläterad nickel?) och den tickar som en såndär gammal mässingsväckarklocka! Får se hur den håller tiden. Klart i klass med min Reverso!
Haha måste fan vara framarbetad i Göteborg? Älskar namnetNu ni! Fick hem en riktigt udda fågel idag! En USA-tillverkad Ingraham Wrist-O-Crat från (gissningsvis) 30-talet! Riktigt fint skick med boett i vetefanium (nickelpläterad nickel?) och den tickar som en såndär gammal mässingsväckarklocka! Får se hur den håller tiden. Klart i klass med min Reverso!
Det var det tuffaste jag sett sen Jesus gick i kortbyxor.
Håller med! Helvild! Kronan är rent massiv också!Haha måste fan vara framarbetad i Göteborg? Älskar namnet
Nää, men va tusan. Blir typ ängslig varje gång du skriver i den här trådenReservedelsur til €50...
Nää, men va tusan. Blir typ ängslig varje gång du skriver i den här tråden
Kul!Det har været en ret vild uge. Omega WWW, Certina DS PH200M (så to länker i alt ), Omega Constellation og så en gammel kronograf med en fel länk...