Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Zenith e grejer det, fina verk!Som tröst för att jag inte plockade hem nåt från Kaplans idag klickade jag precis hem denna:
Min första Zenith! Ser ut att vara i rätt fint skick och ska funka bra enligt annonsen. Tycker mig ana nåt som ser ut som en signatur på kronan också.
Gillar 4:30-datumet också! Det är ju lite uttjatat på moderna klockor, men härligt udda på vintage!Zenith e grejer det, fina verk!
Mumma!!Kanske inget fynd direkt för 3400kr men ändå nice med en till rasslig GFlänk. Klockan är rätt trevlig den också..
Men nu måste jag hitta en DS med svart cool tavla...
Jaså du knep den? Grattis! Glömde helt bort auktionen.Kanske inget fynd direkt för 3400kr men ändå nice med en till rasslig GFlänk. Klockan är rätt trevlig den också..
Men nu måste jag hitta en DS med svart cool tavla...
Nådde nästan mitt max så var verkligen på gränsen... Men En DS på GF är aldrig felJaså du knep den? Grattis! Glömde helt bort auktionen.
Nådde nästan mitt max så var verkligen på gränsen... Men En DS på GF är aldrig fel
Det var ju för välGrattis!
Hade denna på bevakning men glömde buda... kul att den hamnade på forumet iaf
Jahapp, råkade visst klicka hem ett till sånt här band för 49kr på tratten... Undrans om det faktiskt blir ett 18mm eller om jag får hem ett till 17mm. Har nog fler klockor i behov av 17mm grisläder, så jag blir nog nöjd i vilket fall som helst!Ibland har man tur av misstag! Klickade hem ett 18mm grisläder från tratten för en femtilapp och skulle enligt bilderna vara ett likadant som jag fick hem förra veckan (från samma säljare) och satte på min Bell-Matic. Vad jag fick hem var ett 17mm peccaryliknande band som direkt flög på Reverson! Bättre såhär, @Aurum?
Edit: Ibland har jag inte ögonen med mig! Var ju visst det här bandet i annonsens bilder... Står dock fortfarande 18mm, så var en trevlig överraskning att det var 17!
Newton56 på tratten: https://www.tradera.com/profile/items/4212225/newton56?categoryId=19&expanded=1@Psykel Var fyndar du dessa (eller är det som hemligaste svampstället - något man inte delar?)
Fick bli ett 18mm gris för mig. Tackar för tipset. Måste börja lägga på mig lite schyssta band i 16-18mm framöver - är trött på att få hem vintageklockor och bara ha typ röda naton i klocklådan
Och så är det dags för dig att skicka din tank vidareFick bli ett 18mm gris för mig. Tackar för tipset. Måste börja lägga på mig lite schyssta band i 16-18mm framöver - är trött på att få hem vintageklockor och bara ha typ röda naton i klocklådan
Hehe. Den har varit på lagning och är på service för tillfället så har knappt hunnit bära den alls. Kommer inte släppa den närmsta tiden tyvärrOch så är det dags för dig att skicka din tank vidare
Samma här. Tror dock att jag har det okej ställt med band för tillfället kontra samlingen. Behöver dock en del spännen i stål att ersätta alla dom guldpläterade med...Fick bli ett 18mm gris för mig. Tackar för tipset. Måste börja lägga på mig lite schyssta band i 16-18mm framöver - är trött på att få hem vintageklockor och bara ha typ röda naton i klocklådan
Sätt dom på samma band och kör GMT!Klarade inte låta bli dom här två sötnosarna. 29mm Glycine skindivers, den ena går fint. Passar nog bra på min 8 åriga dotter
Epsa?Klarade inte låta bli dom här två sötnosarna. 29mm Glycine skindivers, den ena går fint. Passar nog bra på min 8 åriga dotter
Vet inte änn, boettlocken sitter som berget. Vet inte verk heller. Märkt Water Pressure Tested 300 Feet.
Cooola!Klarade inte låta bli dom här två sötnosarna. 29mm Glycine skindivers, den ena går fint. Passar nog bra på min 8 åriga dotter
Sätt dom på samma band och kör GMT!
Sätt dom på samma band och kör GMT!
Charm-armband
Perfekt!Lite Contras stuk....