Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finfint ur!Föll för dennes patina! Från tradera!
Fjädern var av, så den bytes ihop med service! Vet någon mer om märket Selza, så vore det kul. Google gav inte mycket.
DS är verkligen en av de bästa klockor som gjorts!Hämtade också ut denna nu
Jag kan ta hand om länken!Hämtade också ut denna nu
Bra där o med länk ocksåHämtade också ut denna nu
Blir inget med detJag kan ta hand om länken!
Den är riktigt fin Grattis.
Man får inte ha mer än 1 gf länkBlir inget med det
Fan har missat det PMet... SorryMan får inte ha mer än 1 gf länk
Bäst o råda bot på det och sälja ena till mig...Fan har missat det PMet... Sorry
Borgel?Lätt att gilla denna tavla
Men den måste rensas från lös lume.
Kan inte bestämma mig om jag ska fixa minutvisaren... Bortsett från den lumesläpp är ju patinan på lume perfekt.
Va bara vissa som fick det, vi stackare utan länkar, konstigt borde skickats ut till er med iställetFan har missat det PMet... Sorry
Högst olämpligt urval att skicka tillVa bara vissa som fick det, vi stackare utan länkar, konstigt borde skickats ut till er med istället
Vi kan byta.Bäst o råda bot på det och sälja ena till mig...
Äh, det gamla böset vill du inte ha!Vi kan byta.
Din gamla mögliga DS mot en länk...
Sorry men nu får du nog bilda mig...Borgel?
Höjer med Automatisk gold-cap patent pending...Ska det bytas länkar mot klockor vill jag också vara med i matchen! Jag kan byta bort en manuell DS mot en länk.
Kommer bli tufft det här... vad f_n ska jag syna med nu?Höjer med Automatisk gold-cap patent pending...
Nu är du inte snäll!!Fortsätt hetsa varandra tills ni landar i en sådan här
Haha givetvis medföljer min DS och ett antal slantar emellanNu är du inte snäll!!
Tradera, blocket och loppmarknaderGanska ny i klocksvängen. Tipsa gärna om ställen att leta på. Tack.
Ganska ny i klocksvängen. Tipsa gärna om ställen att leta på. Tack.
Vill flika in att de ställerna kanske inte är bäst om man inte har koll. Vår egen K&S brukar ha vettiga priser och väldigt få "fulur" som det dräller av på Blocket och Tradera.Tradera, blocket och loppmarknader
Jag kan råda dig till att inte hänga på i prishaussen på dessa allmogecertinor. Det är enkla, bra ur men betala inga "överpriser" för dessa. Det kommer att lugna ner sig som det mesta och när saker och ting är som mest populärt, driver det upp priserna på allmogeuren samt billigare fabrikat.Ganska ny i klocksvängen. Tipsa gärna om ställen att leta på. Tack.
Riktigt snyggt par! Ser att det är två olika spännen, är den högra i bilden en tidig variant eller tvärtom?Blir inget med det
Såg det också först när jag tog bildenRiktigt snyggt par! Ser att det är två olika spännen, är den högra i bilden en tidig variant eller tvärtom?