Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Sneglade på denna med. Riktigt fin Sherpa.Tyckte den här såg intressant ut. Enicar Sherpa
Nu är det bara att vänta på att den ska komma hem.
Var också med på den, men hade barnbarnen här så glömde.... Men grattis då!Tyckte den här såg intressant ut. Enicar Sherpa
Vi var många som missade vilket ledde till ett bra slutpris, grattis! Fin!Tyckte den här såg intressant ut. Enicar Sherpa
Snyggt!Dagen "fynd"
Tissot Seastar på orginal Tissot stretchlänk med GF märkning och geten.
Den verkar inta bara funka utan håller tiden riktigt bra.
Lite plexiputs ikväll bara.
Hur vet du att den inte identifierar sig som en get? Det är 2018 nu...Snyggt!
Vill dock påstå att det är en hjort och inte en get
Snyggt!
Vill dock påstå att det är en hjort och inte en get
Aha. Är det hjort den försöker vara.Hur vet du att den inte identifierar sig som en get? Det är 2018 nu...
Åhhh stort grattis! Själv mår jag typ fortfarande dåligt över den och skäms samtidigt för min avundsjuka i när folk (oftast du) gör grymma fynd
Nu är ju inte denna varken 18k eller något ekonomiskt fynd direkt men skicket och taveldesignen får nog klassas som ett fynd! (var ju tvungen att kontra med något! Har inte fått den än så återkommer med egna bilder
Mycket fin!
Den där är mumma!Nu är ju inte denna varken 18k eller något ekonomiskt fynd direkt men skicket och taveldesignen får nog klassas som ett fynd! (var ju tvungen att kontra med något! Har inte fått den än så återkommer med egna bilder
Nu är ju inte denna varken 18k eller något ekonomiskt fynd direkt men skicket och taveldesignen får nog klassas som ett fynd! (var ju tvungen att kontra med något! Har inte fått den än så återkommer med egna bilder
Yes jag hittade oxå en bild som hade T swiss T och det ser ut att vara samma ref som din@Fadershan og @ANALOGUE - tack for PM
Jeg - tror - ikke at den er ommalad, da tavlar i guld meget sjældent bliver ommalad. De er normalt mindre udsat for lakproblemer og da der ingen lumen er, kan det heller ikke degenerere og gøre ommaling nødvendig. At der står "T" er dog underligt! Jeg har to andre DS'ere med lysmasse, hvor der ikke står "T", så det kan være, at jeg kan overføre det til en af dem
EDIT: 5 minutter på google afslører, at "T SWISS MADE T" er helt normalt - det er ovenikøbet på tavlan på den guld-DS Certina har i deres originale reklame
EDIT EDIT: Here we go:
Det kræver gode øjne, men de er der...
Yes jag hittade oxå en bild som hade T swiss T och det ser ut att vara samma ref som din
Ropade precis hem en damklocka så du har helt rätt, kan jag identifiera mig som dam så kan hjorten vara en getHur vet du att den inte identifierar sig som en get? Det är 2018 nu...
Nä sant när jag tittar igen haha, e för snabbDer er da ikke T på den der?
Det er der på denne: https://auktion.catawiki.dk/kavels/9901999-certina-ds-men-s-watch-60s
PP?Nu är ju inte denna varken 18k eller något ekonomiskt fynd direkt men skicket och taveldesignen får nog klassas som ett fynd! (var ju tvungen att kontra med något! Har inte fått den än så återkommer med egna bilder
Baklocket är utan skäldpaddan men serienummer ser ut att vara senare än PP så vet ej än!
Baklocket är utan skäldpaddan men serienummer ser ut att vara senare än PP så vet ej än!
Mm denna är 61 oxå. Aa får se när den kommerJeg tror at serienummeret er stemplet senere end bagboetten er produceret, så det kan sagtens være. Jeg har en PP fra 1961
Vad vill herrn ha för ett sådant dussinur månne?@ConElPueblo är det en 18K alltså? Jag ska fan sälja min, börjar bli en dussinklocka.
Här är i alla fall ingen lysmassa, och inget T. Rimligt.