Femitolv
Silver
?Det där var något nytt! Sinnes
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
?Det där var något nytt! Sinnes
Kul familj, vad har Ricoh för mått?Packat upp förra veckans fyndlot. Dessa är tänkt att agera försökskaniner för upp-putsning. Gillar speciellt Tissoten men den har fått nått skumt hopplock av visare. Ngt med tips på vad det ska vara?
Den är 37 exkl krona samt 45 lugg till lugg. Ganska härligt glas som är slipat lite som en prism. Sprucket dock.Kul familj, vad har Ricoh för mått?
Grymt! Ph200'an är en av de snyggaste dykarna alla kategorier IMHO.Köpt för 10 min sedan.
1 ägare, fel visare och saknar krona. Men de måste gå att luska fram hoppas jag.
Om någon har eller vet var de finns skicka gärna ett pm
Tackar tackar , lycka till är verkligen det jag behöverGrymt! Ph200'an är en av de snyggaste dykarna alla kategorier IMHO.
Lycka till i jakten på visare och krona...
Spännande å följa!Snubblade över den här och kunde låta bli att hugga den Får fundera på vad som ska vara kvar som det är och vad som ska fixas. En av de ovanligaste Autavia modellerna hur som helst så får nog klassas som ett fynd
Snubblade över den här och kunde låta bli att hugga den Får fundera på vad som ska vara kvar som det är och vad som ska fixas. En av de ovanligaste Autavia modellerna hur som helst så får nog klassas som ett fynd
Hoppas den är större an vad jag tror, ser tokläcker ut iaf.Ett stycke svinkool Doxa med gilt(?)tavla och hooded lugs - tillsammans med en radda reservdelsur, finns intresse för nåt i högen i reservdelssyfte är det bara att PMa.
29mm, en storlek jag är bekväm med.Hoppas den är större an vad jag tror, ser tokläcker ut iaf.
Va sjukt sugen på att lägga bud men hejdade mig, grymt läcker doxa29mm, en storlek jag är bekväm med.
Det tackar vi för, i dubbel bemärkelse.Va sjukt sugen på att lägga bud men hejdade mig, grymt läcker doxa
Köpt för 10 min sedan.
1 ägare, fel visare och saknar krona. Men de måste gå att luska fram hoppas jag.
Om någon har eller vet var de finns skicka gärna ett pm
Det där pallar jag bara inte med!
Riktigt fin, grattis!Känns som ett fynd ?
Köpt på loppis för 25:-
Vad kan man tänkas få för en sådan ?Riktigt fin, grattis!
Ingen aning, men 50:- och du har dubbelt uppVad kan man tänkas få för en sådan ?
Eterna-Matic Sahida 5429378
Vad kan man tänkas få för en sådan ?
Eterna-Matic Sahida 5429378
Ingen aning, men 50:- och du har dubbelt upp
Vad ska man titta efter, känner mig lost...a van fan nu såg jag...... va sjukt det får en att må riktigt dåligt.... kommer fan inte kunna sova i natt