Ingen aning, och du får ställa dig i en (rätt lång) kö...Vad vill herrn ha för ett sådant dussinur månne?
Skämt åsido, den blir nog kvar, i alla fall inom överskådlig tid.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen aning, och du får ställa dig i en (rätt lång) kö...Vad vill herrn ha för ett sådant dussinur månne?
@ConElPueblo är det en 18K alltså? Jag ska fan sälja min, börjar bli en dussinklocka.
Här är i alla fall ingen lysmassa, och inget T. Rimligt.
Ska bli väldigt intressant att se ditt ex.!Baklocket är utan skäldpaddan men serienummer ser ut att vara senare än PP så vet ej än!
Hur är det med rosé egentligen? Jag har bara sett en sådan, på instagram, men jag tyckte det såg mer ut som oxiderat gulguld. Min var jävligt oxiderad då jag fick tag i den, men eftersom jag inte gillar sådant så tog jag bort det.Jeg har ikke set efter, om den er i 14K eller 18K - men for at skille sig ud, skal man jo efterhånden have en i rosenguld! Dém ser man ikke mange af..!
Edit: tjekkede lige - det er 18K.
Det tkr jag oxå! Om du visar din så visar.. osvSka bli väldigt intressant att se ditt ex.!
Hur är det med rosé egentligen? Jag har bara sett en sådan, på instagram, men jag tyckte det såg mer ut som oxiderat gulguld. Min var jävligt oxiderad då jag fick tag i den, men eftersom jag inte gillar sådant så tog jag bort det.
Finns de egentligen i rosé? @Martin Lovasz ?
Det skall finna rosé men inget jag någonsin träffat på.Hur är det med rosé egentligen? Jag har bara sett en sådan, på instagram, men jag tyckte det såg mer ut som oxiderat gulguld. Min var jävligt oxiderad då jag fick tag i den, men eftersom jag inte gillar sådant så tog jag bort det.
Finns de egentligen i rosé? @Martin Lovasz ?
Den eneste jeg har set, er Bill Sohnes på Omegaforums. Hvis jeg ikke husker fel, stammer den fra @Tony C. ?
Ser grym ut, grattis! Suverän?Köpt i går kväll.
Nytt glas och krona så är den nog helt ok
Ingen aning , men jag tror inte deSer grym ut, grattis! Suverän?
Så jäkla TUFF! Kul också att den inte verkar ta alltför mycket plats heller så det faktiskt går att ha den framme!Svårslagen 70 tals vintage watch Winder för 8 klockor ” Satellite ” swiss made
Renoverad tavla?Jagat en fin cushion case ett tag, vann denna idag för en bit under tusenlappen, vilket känns rimligt för en Juvenia i sterlingsilver
Står inget om det i annonsen - vad får dig att tro det? Återkommer med bättre bilder när den landat.Renoverad tavla?
Väldigt ljus och fin samt sekundskalan. Men vi får se med bättre bilder.Står inget om det i annonsen - vad får dig att tro det? Återkommer med bättre bilder när den landat.
Kanske är porslin? Även om jag kan hålla med att det inte ser så ut på bilden. Vad är fel med sekunden? För skarpt tryck?Väldigt ljus och fin samt sekundskalan. Men vi får se med bättre bilder.
Tror det också, men inte helt lätt att avgöra med bilden. Men det hade jag antagit iaf. .Renoverad tavla?
Då vet jag, aja! Kunde varit värre.100% ommalad tavla, desværre.
Helgen "fynd"
En Omega. Med seamasterboett och magiskt skadad tavla. Svart med typ silverglitter.
Visarna visste jag var fult lumade.Og fel visare - men hvilken flot tavla! Ser jo bare supergodt ud... Ligner nærmest asfalt
Visarna visste jag var fult lumade.
Står på att göra listan att fixa. Minst avluma... Men kanske byte.
Har du koll på hur korrekta visare ska se ut? Det är något jag inte riktigt har koll på.
Cool sak, grattis!Dagens, en televerks-Breitling med Valjoux 57. Min första och enda med rattrapante-komplikation. En lustig detalj är att verket fortsätter gå även om man stoppar visarna. Valde man den konstruktionen för ökad precision? Vet ni hur gammal den är eller något annat får ni gärna dela med er. Har googlat lite men hittills utan framgång.