ST1
Basic
Ser trevlig ut, Grattis till fyndet.Rena loppispriset på nätet, 300kr skickad. Tror den är från ca 1956. Zodiac Autographic power reserve. Risig bild från säljaren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser trevlig ut, Grattis till fyndet.Rena loppispriset på nätet, 300kr skickad. Tror den är från ca 1956. Zodiac Autographic power reserve. Risig bild från säljaren.
Svintuff, bra köp!!Sprang på denna idag på pantbanken. Måste vara smått ovanlig va? Okej boett size på ca 34-35mm. 250 pix tyckte jag den kunde vara värd.
Sprang på denna idag på pantbanken. Måste vara smått ovanlig va? Okej boett size på ca 34-35mm. 250 pix tyckte jag den kunde vara värd.
Tack! Ja, missat en en nolla på prislappen? Nej, så dyr hade nog varit att ta i. Hursom kul modell. Ska städas, smörjas och få nytt glas och läder. Sen så.Instämmer i Grodans "Bra köp".
Känns som en liten prissättningsmiss!
Cool, grattis!Loppisfyndade denna lagonda idag
Jag sålde precis en fat lugs för 6900. Denna borde vara billigare men tror jag sålde min rätt billigt. Svarttavlade har stigit mkt så kanske 3-6k för den där är rimligt?Mitt senaste fynd. Har länge letat efter en fin 50-tals Omega, så jag blev väldigt glad när jag kom över denna. Någon som har mer info, kring pris etc.? Hittar ingen liknande på Chrono24.
Grattis! Den var riktigt fin, gillar den texturerade bordern. Armbandet är ju rätt charmigt också, märkt movado?Sprang på denna idag på pantbanken. Måste vara smått ovanlig va? Okej boett size på ca 34-35mm. 250 pix tyckte jag den kunde vara värd.
Det är nog närmare sanningen i alla fall.Tack! Ja, missat en en nolla på prislappen? Nej, så dyr hade nog varit att ta i. Hursom kul modell. Ska städas, smörjas och få nytt glas och läder. Sen så.
Tack. Hittar ingen märkning. Gillar du det kan jag skicka det till dig. Har ingen användning för detGrattis! Den var riktigt fin, gillar den texturerade bordern. Armbandet är ju rätt charmigt också, märkt movado?
Okej. Vette tusan om jag är man nog för att rocka det, men det var lite fräckt iallafall. Tack ändåTack. Hittar ingen märkning. Gillar du det kan jag skicka det till dig. Har ingen användning för det
Wth!? Gz!!1 ägare innan mig , själv har jag ägt den i 4h nu
Ne det är ingen CertinaWth!? Gz!!
SM200?1 ägare innan mig , själv har jag ägt den i 4h nu
Läckert! Stort grattis!Jag fick hem dessa två Eterna Sonics stämgaffelur igår. Från 1970 tror jag.
Båda helt oanvända med ask och orginalband+spänne, t.o.m tagsen kvar.
Och kul med svenskt dagvisning.
Ingen av dom satt batteri i. Så jag köpte två nya batterier och visst, båda hummade igång och verkar fungerar korrekt. Helt otroligt!
Men du får säga vad det är då!1 ägare innan mig , själv har jag ägt den i 4h nu
Läckert! Stort grattis!
Aurum har öga för vintageMen du får säga vad det är då!
Grattis du kan din vintage Aurum ! Duktigt
Wow, vilket fynd! Grattis till två jättefina klockor! Får man fråga vad du fick ge för dem?Jag fick hem dessa två Eterna Sonics stämgaffelur igår. Från 1970 tror jag.
Ingen av dom satt batteri i. Så jag köpte två nya batterier och visst, båda hummade igång och verkar fungerar korrekt. Helt otroligt!
Wow, vilket fynd! Grattis till två jättefina klockor! Får man fråga vad du fick ge för dem?
Jag fick hem dessa två Eterna Sonics stämgaffelur igår. Från 1970 tror jag.
Tack. Jo som jag förstår det så är dom orörda. Troligen bara varit framme som skyltexemplar, det sitter prislappar på tagsen kvar.De såg fina ut, är det orörda?
Vilken size är dom?Tack. Jo som jag förstår det så är dom orörda. Troligen bara varit framme som skyltexemplar, det sitter prislappar på tagsen kvar.