Lyckat köp mao, bara att gratulera.Ja kromad med fin aluvridring. Tror inte den haft många timmar på armen ( inga slitsamma timmar åtminstone), kalasskick.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lyckat köp mao, bara att gratulera.Ja kromad med fin aluvridring. Tror inte den haft många timmar på armen ( inga slitsamma timmar åtminstone), kalasskick.
Bra jobbat! Behövs några fynd ibland för att plåstra om plånboken! Grattis
Inte så ofta jag har möjlighet att posta i denna tråden, men detta är ett kvalificerat fynd.
350 spänn med avgifter frakt och annat - och då dessutom i en lot där resten är värt långt mer än insatsen.
Behöver lite kärlek, så klart, men väldigt fin tavla och visare samt helt okej boett.
Tickar gör den också!
Skönt med en liten win!
Sjukt bra fynd, grattis!
Inte så ofta jag har möjlighet att posta i denna tråden, men detta är ett kvalificerat fynd.
350 spänn med avgifter frakt och annat - och då dessutom i en lot där resten är värt långt mer än insatsen.
Behöver lite kärlek, så klart, men väldigt fin tavla och visare samt helt okej boett.
Tickar gör den också!
Skönt med en liten win!
Så jäkla gött att få hem en fin Zenith och annat bra!
Tickar gör den också!
Skönt med en liten win!
Ser riktigt fin ut! Vilket bandhorn är krökt? Jag skulle nog låta det vara, är ju inget som syns direkt.Nu är den hemma. Känns riktigt bra! Fin gloss i tavlan men lite patina. Originalglas är kul
Ett bandhorn verkar liiiite böjt (0.1mm). Går det att fixa utan större risk när det är så lite? Eller dumt?
Tack!Ser riktigt fin ut! Vilket bandhorn är krökt? Jag skulle nog låta det vara, är ju inget som syns direkt.
+1!Ser riktigt fin ut! Vilket bandhorn är krökt? Jag skulle nog låta det vara, är ju inget som syns direkt.
Ah okej. Ja det är ju säkert lättare att fila lite på ändlänkarna då. Men då blir ju länken såklart anpassad till den klockan vilket kan vara lite tråkigt, men värt det IMHO.Tack!
Nä syns inte direkt, men vill ha den på BoR. Dock hade jag ändå tänkt att kanske fika ner de ändlänkarna lite...
Ja så blir det ju såklart men så lite så borde funka på andra klockor ocksåAh okej. Ja det är ju säkert lättare att fila lite på ändlänkarna då. Men då blir ju länken såklart anpassad till den klockan vilket kan vara lite tråkigt, men värt det IMHO.
Är väl bara att bära själv om hon inte vill ha den? Ingen minns en fegis.Damens julklapp kom hem. Den är så jävla snygg, och skicket är helt enormt. Tänk om man kunde hitta sådana här godbitar i herrstorlek....
Är väl bara att bära själv om hon inte vill ha den? Ingen minns en fegis.
Tror f.ö. att ett såkallat ”loopband” hade varit snyggt med den där.
Perfekt ju. På med ett dubbelläder så är du hemma. Vad är det för bandbredd?
11mm. Riktigt märklig bredd. Nu behöver jag ett fint svart läder så KANSKE den accepterasPerfekt ju. På med ett dubbelläder så är du hemma. Vad är det för bandbredd?
Grymt! På fint tropic också. Men ringen kan bli svår, om nu inte @rogart-63 har en då
Jepp klockan på köpet kan man säga.Grymt! På fint tropic också. Men ringen kan bli svår, om nu inte @rogart-63 har en då
Samt 75% rabatt på bandet, kul fynd!Jepp klockan på köpet kan man säga.
Rogart har väl det mesta i sina lådor
Sant! Det är en 62-6198 eller?Jepp klockan på köpet kan man säga.
Rogart har väl det mesta i sina lådor
Stämmer bra detSant! Det är en 62-6198 eller?
20 mm curved ends dessutom, 1:a gången jag hittade ett loppis fynd, tror tomten ler emot migSamt 75% rabatt på bandet, kul fynd!
Det är nog värre det. Har en 62- boett men inte med vridring tyvärr.Grymt! På fint tropic också. Men ringen kan bli svår, om nu inte @rogart-63 har en då
Nära iallafallDet är nog värre det. Har en 62- boett men inte med vridring tyvärr.
Attans då är det bara att börja letaDet är nog värre det. Har en 62- boett men inte med vridring tyvärr.