• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens köptråden!

Fyndat på loppis för 250, saknar vridring men det har säkert @rogart-63 liggande i nån låda
DDB9BA12-EBF3-49E7-9AFB-15D6220AB7CE.jpeg

FA750768-C04A-432C-AA96-B05E35E83B5F.jpeg
Du kan tacka mig för det fyndet! Såg den på erikshjälpen för några dagar sedan men hoppade den då den inte riktigt är min kopp av te ;) fast hade den haft vridning hade jag köpt den ändå ;)

Attans då är det bara att börja leta
Med tanke på hur lite du betalat har kan du ju ge dig själv en rätt bra budget att köpa en donatorklocka för. 20 mm curved ends i bra skick är väl en tusing? Du har som jag ser det 750 kr att spendera innan klockan kostat pengar öht. Det lär inte riktigt räcka till en donator med ful tavla och verk som inte går, men det här kan bli billigt när du är klar.

Med tanke på hur lite du betalat har kan du ju ge dig själv en rätt bra budget att köpa en donatorklocka för. 20 mm curved ends i bra skick är väl en tusing? Du har som jag ser det 750 kr att spendera innan klockan kostat pengar öht. Det lär inte riktigt räcka till en donator med ful tavla och verk som inte går, men det här kan bli billigt när du är klar.
Jamen precis, jag har egentligen tjänat 750 spänn! Så resonerar iaf min sambo under klädrean :cool:
Det svåraste är o hitta en donator.
Hittar du nån så får du gärna hojta till, som du brukar göra ;)

Så sjukt nöjd med senaste köpet. Jag har haft koll på Ogival Fisk klockor hela året och väntat på en snygg till rätt pris. Så dök den här loten upp för ett par hundralappar. Jag är fiskenörd (speciellt flugfiske) så en Ogival Fisk är ju ett måste!
20181226_143100.jpg
20181226_143823.jpg

Senast ändrad:
Ja den gråa är fin också, men Vulcainen är sjukt spännande. Tror det kan vara porslinstavla och helsilver, rätt bra storlek också. Ska bli intressant att få hem grejerna.

Tillbaka
Topp