• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens kläd-ur-matching

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Nån som är internationellt kunning på storlekar?
Om jag ska ha en Large vilken siffra gäller? o_O

Untitled.jpg


Kör alltid strl 5 på mina pullovers från Lacoste. Skulle säga att den ligger mitt emellan t ex Gants M och L.

JakobZ
 
  • Like
Reactions: ZQT

Galaxy

Rolex
Den känner jag igen... Mr A's klocka passar din handled väl. Byte på heltid på gång?
Aa, sitter faktiskt mycket bättre än vad jag trodde att den skulle göra! Blir nog tyvärr inget byte, får nog snarare komplettera med en Speedy i så fall, DJn lämnar inte ;) Mest sugen på en Racing eller FOIS nu dock.
 

Kanske inte rätt forum att fråga i men passar på när du ändå är här, hoppas det inte är några problem. Är lite sugen på en kavaj i mörkblått och ni säljer en från OJ vid namn Edmund, detta är dock del av kostym vilket jag av vana är lite skeptisk till att använda som udda kavaj. Hur skulle du säga att denna modell fungerar till det ändamålet?
 

Singular

Rolex
2-Faktor
Kanske inte rätt forum att fråga i men passar på när du ändå är här, hoppas det inte är några problem. Är lite sugen på en kavaj i mörkblått och ni säljer en från OJ vid namn Edmund, detta är dock del av kostym vilket jag av vana är lite skeptisk till att använda som udda kavaj. Hur skulle du säga att denna modell fungerar till det ändamålet?

Nja, det funkar sådär i min värld - det är en tunn ullvara vilket lätt ser ut att vara på rymmen utan sin tillhörande byxa. Edmund är en bra modell och gör sig bra även i andra kvalitéer (och vi gör en del MTO/Single Piece på den). Vill du åt något som finns i lager rekommenderar jag den här från OJ;

http://www.linnegatan2.se/oscar-jacobson-jacket-p-326-c-165.aspx

Både kostymen (som jag faktiskt bär mest som lösa delar) och uddakavajen från Gaiola är utmärkta val och dessutom fantastiskt välgjorda.
 
Nja, det funkar sådär i min värld - det är en tunn ullvara vilket lätt ser ut att vara på rymmen utan sin tillhörande byxa. Edmund är en bra modell och gör sig bra även i andra kvalitéer (och vi gör en del MTO/Single Piece på den). Vill du åt något som finns i lager rekommenderar jag den här från OJ;

http://www.linnegatan2.se/oscar-jacobson-jacket-p-326-c-165.aspx

Både kostymen (som jag faktiskt bär mest som lösa delar) och uddakavajen från Gaiola är utmärkta val och dessutom fantastiskt välgjorda.

Ok, tack för input!

Misstänkte att det var så. Vad gäller dina tips ser de bra ut tycker jag Gaiola är helt klart intressant, jag har dock i skrivande stund en något avig inställning till utanpåliggande bröstficka. Detta är dock något som jag ser väldigt ofta så börjar fundera på om jag helt enkelt får omvärdera denna ståndpunkt :) ser att ni också har en OJ i windowpane, denna modell finns inte att få tag i som enfärgad blå?

Den blå Gaiolan ser ju dock som sagt spännande ut i sin färgsättning...

Hur ser ett MTO förfarande ut hos OJ vad gäller kavaj?
 

Singular

Rolex
2-Faktor
Ok, tack för input!

Misstänkte att det var så. Vad gäller dina tips ser de bra ut tycker jag Gaiola är helt klart intressant, jag har dock i skrivande stund en något avig inställning till utanpåliggande bröstficka. Detta är dock något som jag ser väldigt ofta så börjar fundera på om jag helt enkelt får omvärdera denna ståndpunkt :) ser att ni också har en OJ i windowpane, denna modell finns inte att få tag i som enfärgad blå?

Den blå Gaiolan ser ju dock som sagt spännande ut i sin färgsättning...

Hur ser ett MTO förfarande ut hos OJ vad gäller kavaj?

Jodå, Einar går att få tag i en mängd utföranden. Vi har den även i en strukturerad blå vara.

MTO/Single Piece är inte så märkvärdigt - man specar modell, storlek och tyg.
 
Topp