Nån som är internationellt kunning på storlekar?
Om jag ska ha en Large vilken siffra gäller?
![]()
Kör alltid strl 5 på mina pullovers från Lacoste. Skulle säga att den ligger mitt emellan t ex Gants M och L.
JakobZ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nån som är internationellt kunning på storlekar?
Om jag ska ha en Large vilken siffra gäller?
![]()
Ser mycket trevligt ut! Gärna fler bilder och info om vad som bärs![]()
Nyårslunch
Ser mycket trevligt ut! Gärna fler bilder och info om vad som bärs![]()
Då har vi börjat jobba igen
![]()
![]()
Tackar! Såg nu att bilderna inte var de bästa. Tycker precis som du bra kompromiss som kan bäras dressat men även lite lagom avslappnatSnyggt, gillar nya dj härlig kompromiss mellan sport/dress![]()
vad är det för skor?
Meermin mallorca på gummisula.
misstänkte det, fick mina igår, snygga som fan!
Är osäker, de ser inte lika "grova" ut som de flesta flannelbyxorna i tyget, men det kan vara det! Köptes på Scotch & Soda för typ ett år sedanÄr det grå flanellbyxor? Om ja vart har dessa köpts?
Är det grå flanellbyxor? Om ja vart har dessa köpts?
Aa, sitter faktiskt mycket bättre än vad jag trodde att den skulle göra! Blir nog tyvärr inget byte, får nog snarare komplettera med en Speedy i så fall, DJn lämnar inteDen känner jag igen... Mr A's klocka passar din handled väl. Byte på heltid på gång?
Är det grå flanellbyxor? Om ja vart har dessa köpts?
Fråga Singular om han har kvar några Oscar Jacobson på Linnégatan. Köpte mina där.
Det har han.
Kanske inte rätt forum att fråga i men passar på när du ändå är här, hoppas det inte är några problem. Är lite sugen på en kavaj i mörkblått och ni säljer en från OJ vid namn Edmund, detta är dock del av kostym vilket jag av vana är lite skeptisk till att använda som udda kavaj. Hur skulle du säga att denna modell fungerar till det ändamålet?
Nja, det funkar sådär i min värld - det är en tunn ullvara vilket lätt ser ut att vara på rymmen utan sin tillhörande byxa. Edmund är en bra modell och gör sig bra även i andra kvalitéer (och vi gör en del MTO/Single Piece på den). Vill du åt något som finns i lager rekommenderar jag den här från OJ;
http://www.linnegatan2.se/oscar-jacobson-jacket-p-326-c-165.aspx
Både kostymen (som jag faktiskt bär mest som lösa delar) och uddakavajen från Gaiola är utmärkta val och dessutom fantastiskt välgjorda.
Ok, tack för input!
Misstänkte att det var så. Vad gäller dina tips ser de bra ut tycker jag Gaiola är helt klart intressant, jag har dock i skrivande stund en något avig inställning till utanpåliggande bröstficka. Detta är dock något som jag ser väldigt ofta så börjar fundera på om jag helt enkelt får omvärdera denna ståndpunktser att ni också har en OJ i windowpane, denna modell finns inte att få tag i som enfärgad blå?
Den blå Gaiolan ser ju dock som sagt spännande ut i sin färgsättning...
Hur ser ett MTO förfarande ut hos OJ vad gäller kavaj?
Ajustdet - ett skamlöst tips till alla KS:are på framsidan; vi kör vinterrea på Linnégatan no 2 från fredag klockan 10.00. Värt att titta in.
När börjar vip-rean? Messa mig![]()