Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
På kneg
![]()
![]()
Nix pix päronpungUret från helgens kaplansauktion?
Både Engelska Herr och Hugos Herr är [emoji108]Fogenstads Herrekipering.
I södra Sverige finns ju annars exempelvis Ekbergs i Tidaholm. Skåne har några, exempelvis Engelska Herr i Malmö.
Edit: Hugos Herr i Karlstad förtjänar ett omnämnande.
Ja den är inte vanligVar en mycket rimlig gissning då setupen var densamma som för objektet på kaplans, och den enda på forumet jag sett var en tillhörande Nicklas.S . Men man kan ju inte ha koll på allt. Fint ur i vilket fall, det klär dig
Rätta mig om jag har fel, ngn här på forumet länkade till skjortan eller iaf ngt liknande som MP har på sig på bilden på QX galan (jag är inte ett dugg intresserad av skjortan, bara nyfiken)
![]()
(bild från aftonbladet)
Styggelsen har en egen tråd: https://klocksnack.se/threads/klock-skjorta.22517/
Hmm klockan syntes inte för väl inser jag nu...men den finns ju i fredagstråden så får tänja lite på reglerna..
![]()
Dålig färgåtergivning också men slipsen är en grenadine i skogsgrönt.
Hmm klockan syntes inte för väl inser jag nu...men den finns ju i fredagstråden så får tänja lite på reglerna..
![]()
Dålig färgåtergivning också men slipsen är en grenadine i skogsgrönt.
Det stämmer bra, en likadan![]()
Den är väldigt lik min gröna grenadine
Härligt tyg på kavajen!Jeans, kavaj och mockachukkas denna fredag.
Tack! Super 110's vävt i Italien av Reda.Härligt tyg på kavajen!![]()
Länge sen i denna tråden... Glider in med Brooks Brothers, Uniqlo och Meermin.
Riktigt cool kavaj!Jeans, kavaj och mockachukkas denna fredag.
![]()
Denna är från det svenska gubbmärket Elson från A/W 14/15 som säljs på riktigt gubbiga herrekiperingar. Jag köpte min på Ekbergs i Tidaholm. Såg att Ströms i Göteborg hade en i sitt eget märke med samma tyg på rean i vintras.Riktigt cool kavaj!
Var inköpt? Ser bra ut med dojorna också...
Grymt snyggt!Ut på stan för middag med syskon och föräldrar.
Lördagens
![]()