• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens kläd-ur-matching

hannes1988

Cartier
Casual i ton av grått,svart och vitt!

zpuPGV5.jpg
 

hannes1988

Cartier
[/quote]Snyggt! Ser ut som en outfit jag brukar köra. Minus den fantastiska klockan dock, men den jobbar jag på ;)

Dessutom är det skönt att se att det inte bara är jag som brukar vika upp ärmarna på tröjor.[/quote]



Ja man får hålla det lite street i mellan åt :)

Det är väl dels för att man har rätt korta armar men gillar när det händer nåt med en annars helt rak grå tröja liksom.
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
fast imorgon fredag..blir det back to business för att visa va skåpet ska stå! :cigar:

Helt rätt! Jag kör kostym 95 dagar av 100 (inklusive fredagar) eftersom det är så skönt! Alltid välklädd och då känner iaf jag mig avslappnad. :D Fast ibland går även Taxman i jeans som en vanlig människa. ;)
 

vicjoh

Omega
Hur ser det ut i de södra delarna av Sverige med bra herrekiperingar? Finns ett par i Göteborg och en i Gislaved. Mer än det? (OBS - inte butiker som säljer morris, RL, Ben Sherman etc).
 
Topp