BadkarsPiraten
Guld
Självklart matchar du Samsungskalet med klockan, alltid all in
Man kan ju inte bara gå halvägs...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Självklart matchar du Samsungskalet med klockan, alltid all in
Tips vart man kan köpa trevliga flanellbyxor? Online? Butik i Sthlm?
Japp var själv på jakt efter ett par till men alla verkar sålt slutKnepigt - du är i fel säsong...
Japp var själv på jakt efter ett par till men alla verkar sålt slut
Det du kanske kan lyckas med är uppsömnad - men då är det ju ett par veckor bort.
Ursäkta, men vad menade du med den första delen?Stek så det förslår juTrevligt!!
Att det var schysst och fina märken vilket är trevligt
Inget negativt allstå!
Dagens!
Kavaj: Boglioli K Jacket
Skjorta: Finamore (MTM)
Stickad väst: John Smedley
Näsduk: Fyndad second hand, okänt
Klocka: Samma som igår (har bara en) JLC Master Control
![]()
![]()
kul med K-jacket! material?
Tack!
Jag vet faktiskt inte, då lappen där det brukar stå på insidan av fickan inte finns kvar. Den är i någon grövre ull då den är rätt så varm, men på samma gång så väger den nästan inget och saknar all form av uppbyggnad! Kan tyvärr inte svara![]()
hmm.. svårt. Skulle kunna vara en alpaca-blanding. Vet att även K-jackets görs i Pashmina men din ser för grov ut i strukturen. härligt mönster hur som!
hmm.. svårt. Skulle kunna vara en alpaca-blanding. Vet att även K-jackets görs i Pashmina men din ser för grov ut i strukturen. härligt mönster hur som!
Vad är Pashmina förresten? Jag har aldrig hört talas om det...
Edit: Dubbelpost
ett extremt jävla ömtåligt men fint och mjukt material som ofta används i sjalar. ett cashmere-tyg som enbart framställs av pashmina-geten. bor i de högre bergen runt himalaya.
Är det en väst av modell finagon från JS?Dagens!
Kavaj: Boglioli K Jacket
Skjorta: Finamore (MTM)
Stickad väst: John Smedley
Näsduk: Fyndad second hand, okänt
Klocka: Samma som igår (har bara en) JLC Master Control
![]()
![]()
Vad säger expertisen om denna och hur bär man den bäst? För att citera Oscar Jacobson "Den dubbelknäppta blazern är mer relevant än någonsin våren 2015". Jag har testat den och diggar den stenhårt men är rädd att min dagliga klädsel kanske inte klickar med den. Dagligen använder jag jeans alternativt Ull Byxor som jag matchar med oxford skjortor, väldigt sällan kostymbyxor och Chinos.
Också, vad tycker ni generellt om OJ?, har själv aldrig testat de.
![]()
Nu har jag inte blazern ovan men köper alla mina kostymer från OJ och är väldigt nöjd
Säkert olika för alla men jag tycker det är prisvärt, har även köpt en jacka och 2 blazer och nöjd där med
Tycker väl personligen att deras butik på åhlens har trevligast personal (om du bor i Sthlm)
Är det en väst av modell finagon från JS?
Vad säger expertisen om denna och hur bär man den bäst? För att citera Oscar Jacobson "Den dubbelknäppta blazern är mer relevant än någonsin våren 2015". Jag har testat den och diggar den stenhårt men är rädd att min dagliga klädsel kanske inte klickar med den. Dagligen använder jag jeans alternativt Ull Byxor som jag matchar med oxford skjortor, väldigt sällan kostymbyxor och Chinos.
Tillägg: Det är ju en form av Mix and Match och det finns ett par kostymbyxor att köpa till om man nu vill ha hela kittet.
![]()
Är det en väst av modell finagon från JS?
Tillägg: Det är ju en form av Mix and Match och det finns ett par kostymbyxor att köpa till om man nu vill ha hela kittet.
![]()
står det något om kvalitén? vad är det för väv, gramvikt och Super-tal? är kavajen en del av en tunn sommarkostym skulle jag vara försiktig att använda den för sig.
Äsch då! Visst, byxorna och kavajen slits i olika grad då, men det tycker jag inte man behöver vara noga med. Kläder är till för att användas!