Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur uppfattar du kostymen från R&B jämfört med Suitsupply och O.J?Från veckan/förra veckan tror jag. Sista bilden är nya suiten från rose & born.
Hur uppfattar du kostymen från R&B jämfört med Suitsupply och O.J?
Suit supply är 3737182 gånger sämre än OJ och RB vassare än OJ.
Har två kostymer suit supply 48 i den mest slimmade fiten (typ semi-slim med svenska mått) i mörkt blått om någon är intresserad
Det här med att tatta händerna @Kallebalik @MarkusA , är det nån subkulturspryl? Massa tatueringar på jobbet och i bekantskapen men ingen kör händer eller ansikte. Har inget problem med tatueringar men för mig har alltid just händer och ansikte varit nåt associerat med skinnskallar och därför inget man skulle gå nära för dåliga assocciationer alternativt nån vatos locos grej. Borde ju begränsa antalet erbjudanden på arbetsmarknaden eller så är det bara jag som är i dålig samklang med min samtid? Uppriktig fråga alltså, ingen trollning.
Vad har förändrat din uppfattning om SS?
Har testat SS några gånger nu iom att jag köpt två st och insett att jag ändå bara använder Oscar Jacobson och att det är värt att lägga en extra tusenlapp för att få oj. Vilket är min åsikt
Intressant. Varför är det värt att lägga mer för en OJ? Är det en känsla eller påtagliga kvalitetsskillnader?
Skulle inte SS komma till stan snart?På mig är det en icke-fråga. OJ sitter bättre på mig, känslan är bättre men rent kvalitetsmässigt är jag inte tillräckligt kunnig för att bedöma kvalitetsskillnader även om jag känner att det är stor skillnad R&B till SS. Faktum är att en av mina OJ var billigare än den ena SS så det innebär inte alltid att SS är billigare
Det här med att tatta händerna @Kallebalik @MarkusA , är det nån subkulturspryl? Massa tatueringar på jobbet och i bekantskapen men ingen kör händer eller ansikte. Har inget problem med tatueringar men för mig har alltid just händer och ansikte varit nåt associerat med skinnskallar och därför inget man skulle gå nära för dåliga assocciationer alternativt nån vatos locos grej. Borde ju begränsa antalet erbjudanden på arbetsmarknaden eller så är det bara jag som är i dålig samklang med min samtid? Uppriktig fråga alltså, ingen trollning.
Snyggt! @Rozzy @Ponlarsson @B1884 @MarkusA
Ett tag sen jag postade i tråden. Bjuder på en dagsfärsk bild
Ur ett kvalle perspektiv tycker jag OJ är betydligt sämre än SS. Nu har jag inte testat SS billigaste modeller men annars tycker jag tyger har högre kvalite. Passform är givetvis individuelltSuit supply är 3737182 gånger sämre än OJ och RB vassare än OJ.
Har två kostymer suit supply 48 i den mest slimmade fiten (typ semi-slim med svenska mått) i mörkt blått om någon är intresserad
Ur ett kvalle perspektiv tycker jag OJ är betydligt sämre än SS. Nu har jag inte testat SS billigaste modeller men annars tycker jag tyger har högre kvalite. Passform är givetvis individuellt
Njuter av tidiga hösten genom att kombinera de varmare ullbyxorna och stickade tröjorna, med de tunna lågskorna i mocka...
![]()
Tycker du har för jäkla sköna och oortodoxa klädval måste jag säga. Armbandet var även det coolt som ben!Nytt band på kronon från Rhein Fils. Vad tycks? Blev riktigt bra tycker jag. Monks, Alfred Sargent.
![]()
![]()
![]()
Japp, ett fodral för kalender, anteckningsblock och penna...Här har du ju något trevligt under armen, gjort själv?
Nytt band på kronon från Rhein Fils. Vad tycks? Blev riktigt bra tycker jag. Monks, Alfred Sargent.
![]()
![]()
![]()
Tack @Tobias Eriksson och tack Boris, du gjorde min lördagsmorgon nu när jag håller på att baka scones och plocka fram en sen frukost till familjen! En av mina favoritlåtar från den tiden när jag bara var en pojkspoling! Hela plattan är riktigt bra faktiskt, rekommenderas!
Tack @Tobias Eriksson och tack Boris, du gjorde min lördagsmorgon nu när jag håller på att baka scones och plocka fram en sen frukost till familjen! En av mina favoritlåtar från den tiden när jag bara var en pojkspoling! Hela plattan är riktigt bra faktiskt, rekommenderas!
Ja, visst är jag fåfäng. Jag är livrädd för att vara alldaglig och "vanlig", men lika rädd att framstå som en påfågel.
Linnekavaj från Cavalier
Tunn denimskjorta från Knollege Cotton
Linneslips från Atlas
//Rozzy