• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens kläd-ur-matching

Anton

Omega
Blått är flott!
image.jpg
 

Kallebalik

Friends of KS
image.jpg

GMTII. Skjorta från Paul & Shark, jeans är Nudie Tube Tom, trainers är Nike Air Max i läder och till det en helt röd Stone Island Ghost Piece, vattentät och ventilerad. Perfekt för ett blött och kvavt London.
 

InFeFe

Cartier
2-Faktor
Någon som vet var man kan köpa en skarf/halsduk som så många nu bär ledigt under kavajen? Tack på förhand för svar.
 

DHLE

Cartier
2-Faktor
Måste fråga er med koll, jag ska på begravning av en nära anhörig och undrar över slipsen. Att jag ska ha vit det vet jag men vilken bredd på slipsen bör man ha? 6-8cm?
 

Ponlarsson

Panerai
Måste fråga er med koll, jag ska på begravning av en nära anhörig och undrar över slipsen. Att jag ska ha vit det vet jag men vilken bredd på slipsen bör man ha? 6-8cm?
Jag föredrar åtta. Det är inte för brett men känns inte helt modesmalt. Tycker du att åtta känns för gubbigt (eller nått) så sju, men inte smalare.
 

Yo-han

Troll probationary
Det här med att tatta händerna @Kallebalik @MarkusA , är det nån subkulturspryl? Massa tatueringar på jobbet och i bekantskapen men ingen kör händer eller ansikte. Har inget problem med tatueringar men för mig har alltid just händer och ansikte varit nåt associerat med skinnskallar och därför inget man skulle gå nära för dåliga assocciationer alternativt nån vatos locos grej. Borde ju begränsa antalet erbjudanden på arbetsmarknaden eller så är det bara jag som är i dålig samklang med min samtid? Uppriktig fråga alltså, ingen trollning.
 
Topp