Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Brothers har många snygga nu i höst.Någon som vet var man kan köpa en skarf/halsduk som så många nu bär ledigt under kavajen? Tack på förhand för svar.
Jag föredrar åtta. Det är inte för brett men känns inte helt modesmalt. Tycker du att åtta känns för gubbigt (eller nått) så sju, men inte smalare.Måste fråga er med koll, jag ska på begravning av en nära anhörig och undrar över slipsen. Att jag ska ha vit det vet jag men vilken bredd på slipsen bör man ha? 6-8cm?
Tur att de va en snygg kostym hehe, trevligt tyg!Bratte till kostym, rock 'n' roll!
![]()
![]()
![]()
Otroligt bekväm.... Känns som att gå runt i mjukiskläder typ!Tur att de va en snygg kostym hehe, trevligt tyg!
Schyst! Vad är det för märke? Har ingen mysigt blå kostym... Gillar looken med halvdigital bratte. Lite konstigt på ett bra sätt, bratte passar alltid til blåa kläderOtroligt bekväm.... Känns som att gå runt i mjukiskläder typ!![]()
Det är en Oscar JacobsonSchyst! Vad är det för märke? Har ingen mysigt blå kostym... Gillar looken med halvdigital bratte. Lite konstigt på ett bra sätt, bratte passar alltid til blåa kläder![]()
Fan vi har ju det som jobbkläder. Känns fel att ha privat hahaDet är en Oscar Jacobson![]()
RicRobs gamla? Klockan alltså.. Inte kostymen..;-)Bratte till kostym, rock 'n' roll!
![]()
![]()
![]()
Precis!RicRobs gamla? Klockan alltså.. Inte kostymen..;-)
Hade gärna sett en dimple på slipsen. Annars snyggt.Ett tag sen jag postade i tråden. Bjuder på en dagsfärsk bild
Brukar ha det men på söndagar vill jag "dressa ner" det lite utan sidenduk och dimplesHade gärna sett en dimple på slipsen. Annars snyggt.