OJ har faktiskt haft överraskande bra stickat, bl.a. en tunn polotröja.Har herrn något tips på en bra, lite tunnare polo som passar under en students budget?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
OJ har faktiskt haft överraskande bra stickat, bl.a. en tunn polotröja.Har herrn något tips på en bra, lite tunnare polo som passar under en students budget?
Jag kör Cole från Oscar J - tunn och fin merino ullHar herrn något tips på en bra, lite tunnare polo som passar under en students budget?
Har herrn något tips på en bra, lite tunnare polo som passar under en students budget?
Den är riktigt lik Aspesis tidigare m65. Jag missade en sådan för 1000:- på styleforum...Kikade precis in er blogg på linne2, mycket trevliga kläder! Fastnade speciellt för en grön jacka som las upp 7 januari. Vad är det för jacka? Bifogar en fil om de ok. Tyckte det såg ut som en aspesi 65 replica först men knapparna är annorlunda.. @Singular
Vågad kombo med skjortan och slipsen! Så vågad kan inte jag vara på mitt jobb...Ullflanell, vintage och läder
Kängorna 40-tal, Omegan 50-tal, bärare (sent) 60-tal
Japp, men medveten. Living on the edgeVågad kombo med skjortan och slipsen! Så vågad kan inte jag vara på mitt jobb...
16 timmar per dygn. Sött!Har fan inte burit slips på ett par månader. Men när man har festat varje dag denna vecka och sovit tre timmar innan ett 16h-jobbpass så får man dressa upp lite mer. Lite Clear Eyes på det också.
Feta Stockholm!Ingen slips här inte!
Behövs lite mer casual till tråden
Snyggt! Vad är det för jobb som kräver ett 16 timmars pass?Har fan inte burit slips på ett par månader. Men när man har festat varje dag denna vecka och sovit tre timmar innan ett 16h-jobbpass så får man dressa upp lite mer. Lite Clear Eyes på det också.
o
Snyggt! Vad är det för jobb som kräver ett 16 timmars pass?
Tack!
Kör två jobb, blir ibland långpannor tack vare det
Tack!Feta Stockholm!
Oftast valptjänster på banker och liknande..Snyggt! Vad är det för jobb som kräver ett 16 timmars pass?
Eller klädbutik och eskort därefterOftast valptjänster på banker och liknande..
Jobbar själv bank och kan väl säga att kontoestiderna är jävligt bekväma. Och så jobba halvdag innan röda dagar .Oftast valptjänster på banker och liknande..
Beror på vad man gör på banken.Jobbar själv bank och kan väl säga att kontoestiderna är jävligt bekväma. Och så jobba halvdag innan röda dagar .
Eller klädbutik och eskort därefter
Kör ofta flanellkavaj men satan vad snyggt det är med hel kostymUllflanell, vintage och läder
Kängorna 40-tal, Omegan 50-tal, bärare (sent) 60-tal
Snyggt! Militärgrönt och orange är en underskattad färgkombo.En enkel matchning av nato mot strumpor vilket öven funkar med näsduk mot strumpor..
Thanxx!! Inte ofta jag matchar dessa färger men blir nog oftare nu. Grön kavaj o beiga byxor är ju oxå riktigt nice men då min trench e beige så fick det bli omvänt. Gröna byxor är dessutom lättmatchade med olika typer av skor..Snyggt! Militärgrönt och orange är en underskattad färgkombo.
Märks att du har koll! Skitsnyggt i varje fallThanxx!! Inte ofta jag matchar dessa färger men blir nog oftare nu. Grön kavaj o beiga byxor är ju oxå riktigt nice men då min trench e beige så fick det bli omvänt. Gröna byxor är dessutom lättmatchade med olika typer av skor..
Tusen tack!!Märks att du har koll! Skitsnyggt i varje fall