• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens kläd-ur-matching

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Vårvinter, underbart! Kör fortfarande mulliga färger och textiler. Nya bruna ullflanellbyxor från Tiger. Ull rakt över, med undantag för skjorta och näsduk (linne).
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Kikade precis in er blogg på linne2, mycket trevliga kläder! Fastnade speciellt för en grön jacka som las upp 7 januari. Vad är det för jacka? Bifogar en fil om de ok. Tyckte det såg ut som en aspesi 65 replica först men knapparna är annorlunda.. @Singular
Den är riktigt lik Aspesis tidigare m65. Jag missade en sådan för 1000:- på styleforum... :(

Det jag skulle säga var i alla fall att kontrasterna till Converse & grönt var riktigt sjyst & jag kom på att jag har ett par helt nya, höga Converse som av någon anledning stoppades undan. Plockade fram dom igår. :)
 
D

Deleted member 4412

Guest
Snyggt! Militärgrönt och orange är en underskattad färgkombo.
Thanxx!! Inte ofta jag matchar dessa färger men blir nog oftare nu. Grön kavaj o beiga byxor är ju oxå riktigt nice men då min trench e beige så fick det bli omvänt. Gröna byxor är dessutom lättmatchade med olika typer av skor..
 
Topp