Sammix
Basic
![]()
Kavaj från Rose & Born
Skjorta minns jag ej
Byxor Acne
Skor Italigente Montenapoleone
Och SKX009 med röd insert som beater
Hotell Marivent cala mayor? sjunde våning rum nr 1705 kanske? tror vi bode i rummet jämte samtidigt som er
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
Kavaj från Rose & Born
Skjorta minns jag ej
Byxor Acne
Skor Italigente Montenapoleone
Och SKX009 med röd insert som beater
Hotell Marivent cala mayor? sjunde våning rum nr 1705 kanske? tror vi bode i rummet jämte samtidigt som er
Kul! Ja det stämmer. Tänkte väl att jag såg dig med en rolex första dagen vid receptionen.Hotell Marivent cala mayor? sjunde våning rum nr 1705 kanske? tror vi bode i rummet jämte samtidigt som er
Nya skor gammal klocka![]()
![]()
Jepp! snyggt observerat![]()
Letar själv efter något liknande men hittar bara Trickers som faller mig i smaken, priset tyvärr lite i över budget, är du nöjd?
Mycket nöjd, rejäl sula och bra finish över lag. Köpte mina på rea från NK (Paul and friends) för någon dag sedan, hade kostat 5000 kr fick dem för 1500 kr![]()
Rean är över oss NK (var där nyss inkl P&F).Okej, måste kolla om det finns några kvar!
Man blir ju tårögd!
Han har ej råd med slipsSnyggt men var det ingen klädkod? Eller vart är @Wi slips?![]()
Snyggt men var det ingen klädkod? Eller vart är @Wi slips?![]()
Han har ej råd med slips
Två, och du har fel. @Fabian gav mig rätt och dig fel i frågan. Kelb.Klädkoden krävde inte slips
Kommer från killen som äger en slips
Var det klädkod kavaj? För isf skulle jag nog säga att det krävs spec vid bröllop.
Edit: @aleks hann före
Måste bara fråga; det här med "casual", säger ni kids det för att det är coolt eller har det en innebörd? För mig betyder casual brittisk förortspretto, verkar ju inte stämma överens med er definition i denna tråd.Känns som att jag bara äger ett par jeans med tanke på att jag av någon anledning alltid har på mig dom här när jag postar i den här tråden.
Lika casual som vanligt
![]()
Används frekvent i jobb sammanhang för mig, ofta smart casual och är då chinos, blazer. Privat används det mer som ursäkt för att man är nerklädd (mer än ovan). Säkert missbruk av ordet?Måste bara fråga; det här med "casual", säger ni kids det för att det är coolt eller har det en innebörd? För mig betyder casual brittisk förortspretto, verkar ju inte stämma överens med er definition i denna tråd.
OK, tack. Fick just en inbjudan med klädkod "smart casual" nu till helgen, känner mig ung.Används frekvent i jobb sammanhang för mig, ofta smart casual och är då chinos, blazer. Privat används det mer som ursäkt för att man är nerklädd (mer än ovan). Säkert missbruk av ordet?