• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens kläd-ur-matching

Sammix

Omega
IMG_20160805_221133.jpg


Kavaj från Rose & Born
Skjorta minns jag ej
Byxor Acne
Skor Italigente Montenapoleone
Och SKX009 med röd insert som beater

Hotell Marivent cala mayor? sjunde våning rum nr 1705 kanske? tror vi bode i rummet jämte samtidigt som er
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Känns som att jag bara äger ett par jeans med tanke på att jag av någon anledning alltid har på mig dom här när jag postar i den här tråden.

Lika casual som vanligt
image.jpeg
Måste bara fråga; det här med "casual", säger ni kids det för att det är coolt eller har det en innebörd? För mig betyder casual brittisk förortspretto, verkar ju inte stämma överens med er definition i denna tråd.
 

Zingo

Rolex
Måste bara fråga; det här med "casual", säger ni kids det för att det är coolt eller har det en innebörd? För mig betyder casual brittisk förortspretto, verkar ju inte stämma överens med er definition i denna tråd.
Används frekvent i jobb sammanhang för mig, ofta smart casual och är då chinos, blazer. Privat används det mer som ursäkt för att man är nerklädd (mer än ovan). Säkert missbruk av ordet?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Används frekvent i jobb sammanhang för mig, ofta smart casual och är då chinos, blazer. Privat används det mer som ursäkt för att man är nerklädd (mer än ovan). Säkert missbruk av ordet?
OK, tack. Fick just en inbjudan med klädkod "smart casual" nu till helgen, känner mig ung. :)
 
Topp