• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens kläd-ur-matching

PIC

Cartier
2-Faktor
Kavaj och slips på ett tråkigt myndighetskontor, för att jag går på julledigt idag.
Brukar inte ens ha kavaj när jag är här, 10% bättre klädd än kunden brukar företaget säga. Det räcker med rena byxor och polotröja för att komma upp dit o_O
IMG_20161216_083008.jpg
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Är i jakt efter en snygg ryggsäck som "går" att använda med snyggare kläder(kavaj, rock osv.) Inte Sandqvist då jah tyvärr har dåliga erfarenheter av dom.

Vore idealt ifall det fanns ett laptopfack(13 tum) samt plats för att kunna ha gymkläder och en matlåda.

Har ett tak på 3000kr.

Några förslag?:)
Testa de som finns i fotoaffärerna. De är ofta justerbara och med dolda dragkedjor. De går inte att öppna när du har dem på dig för dragkedjan sitter så du måste ta av dig ryggsäcken först. Praktiskt och tryggt.
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Kavaj och slips på ett tråkigt myndighetskontor, för att jag går på julledigt idag.
Brukar inte ens ha kavaj när jag är här, 10% bättre klädd än kunden brukar företaget säga. Det räcker med rena byxor och polotröja för att komma upp dit o_O
IMG_20161216_083008.jpg
Iblan räcker det med att ha ett par ordentliga skor för att komma upp i >10%!
 
  • Like
Reactions: PIC
Topp