Jolly
Silver
Ser nu att det ser ut som att min arm är stympad. Men jag kan bekräfta att den är hel!="Jolly, post: 1727177, member: 522s
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser nu att det ser ut som att min arm är stympad. Men jag kan bekräfta att den är hel!="Jolly, post: 1727177, member: 522s
+ 1 på Bild 1Lite lagom "nördiga" förslag på matchningar med mitt gröna Oem-Canvas
Haha jo jag såg det men ville testa iaf. Den gröna tröjan passar inte riktigt mot andra gröna färger utan lirar bäst med en blå skjorta o gråa flannell byxor+ 1 på Bild 1
- 1 på bild 3
Vad är det för brallor? Ser ut som mollskinn? Grym tröja det där, jag skulle aldrig ha plockat upp en sån men när man ser den på dina bilder är den grym! Tack för inspiration.Lite lagom "nördiga" förslag på matchningar med mitt gröna Oem-Canvas
Skrev nog det i andra tråden men mycket korrekt av dej, det är moleskin från Oscar Jacobsson, modell Brent, som jag klippte igår för 600 spänn.Vad är det för brallor? Ser ut som mollskinn? Grym tröja det där, jag skulle aldrig ha plockat upp en sån men när man ser den på dina bilder är den grym! Tack för inspiration.
Edit: är det den tröjan du har på dagens första bild?
Den passar dessutom grymt ihop med mina khakifärgade Incotex chinos. Passar nog bättre mot brunt läder än tan-färgat oxå..+ 1 på Bild 1
- 1 på bild 3
Det blev bra.Den passar dessutom grymt ihop med mina khakifärgade Incotex chinos. Passar nog bättre mot brunt läder än tan-färgat oxå..
Eller under en blå kavaj eller beige carcoat
Don't mention it haha. Enda dagen jag bar morsans gamla portfölj till plugget så det behöver du inte vara orolig över haha.Det blev bra.
Då har vi bara portfölj - skor matchningen att jobba på.
Kan dock tycka att har man väska i någon btun så funkar det till övriga bruna detaljer också. För exakt kan ibland bli väl nördigt även om det ibland slumpar sig så för mig ibland men då känner jag mig nästan väl utstuderad faktiskt.Don't mention it haha. Enda dagen jag bar morsans gamla portfölj till plugget så det behöver du inte vara orolig över haha.
Kör faktiskt oftast tote-bags i tyg nu för tiden då jag måste köpa minst 3 st väskor om jag ska matcha korrekt. 1 tan färgad, 1 brun o 1 brun i mocka. Därför avstår jag. Räcker med att jag matchar handskar o straps med skorna liksom o skärp såklart de få gånger jag använder det.
Likväl som mitt Iphone skydd o Ipad case matchas så vågar nog påstå att jag är rätt extrem när det kommer till saken haha
Sen visst, hade man varit gjord av deg så hade man haft en uppsättning av allt i diverse färger o toner men men..
Jo visst 17 kan det se näst intill löjligt ut om man har exakt samma ton i sin outfit på handskar-strap-väska-bälte-skor haha men viktigast för mej är samma ton på handskar-skor när vi pratar om läder. Strapen kan vara i en annan färg så länge det matchar o likaså väskan med färgskalan. Typ grönt mot brunt osv..Kan dock tycka att har man väska i någon btun så funkar det till övriga bruna detaljer också. För exakt kan ibland bli väl nördigt även om det ibland slumpar sig så för mig ibland men då känner jag mig nästan väl utstuderad faktiskt.
Och vad det gäller utstuderat så är jag nog den som inte skäms över att jag verkligen försöker matcha färger o matrial även om jag gör nån blunder ibland haha.Kan dock tycka att har man väska i någon btun så funkar det till övriga bruna detaljer också. För exakt kan ibland bli väl nördigt även om det ibland slumpar sig så för mig ibland men då känner jag mig nästan väl utstuderad faktiskt.
Det är snyggt att matcha, speciellt i vardagen. Blir någon slags harmoni.Och vad det gäller utstuderat så är jag nog den som inte skäms över att jag verkligen försöker matcha färger o matrial även om jag gör nån blunder ibland haha.
Den här nya hipster eller sprezzatura filosofin gäller inte mej iaf där man är så minutiöst välplanerad i sin outfit men vill få det att inte verka som så
Såklart även om jag lutar åt det autistiska hållet på den biten hahaDet är snyggt att matcha, speciellt i vardagen. Blir någon slags harmoni.
O jag som tycker att mina ljusa Hope sitter tajt haha. Men de finns dom som kör tajtareKvällens. Byxorna ser dock inte fullt så tighta ut i verkligheten som tur är .