Tror du syftar på min post och min åsikt kvarstårBara en referens till en annan kommentar i en liknande tråd här, HM är bra. Man får vad man betalar för men är kul ibland.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror du syftar på min post och min åsikt kvarstårBara en referens till en annan kommentar i en liknande tråd här, HM är bra. Man får vad man betalar för men är kul ibland.
Han syftar nog på en kommentar från sneakerstrådenTror du syftar på min post och min åsikt kvarstårTycker Inte att HM är pinsamt dock
Vintage NOS OG 107 Vietnam type III jungle jacket (1969). Fantastisk.
Tack! Halsduk i merinoull från Eton. Den används väldigt ofta & lirar med typ allt.Riktigt bra! Vart kommer Scarfen/halsduken ifrån?
That's it, nu måste jag ha en sådan. Nåja, lönen kom ju igår i alla fall.Vintage NOS OG 107 Vietnam type III jungle jacket (1969). Fantastisk.![]()
![]()
Den vita tavlan, tillsammans med det äldre caset är riktigt bra! Det ligger en sen 16570 med rehaut & 3186-verk ute nu i bra skick.That's it, nu måste jag ha en sådan. Nåja, lönen kom ju igår i alla fall.
Fint! Vad pangade du på handleden?
Tänkte mest på jackan faktiskt...Den vita tavlan, tillsammans med det äldre caset är riktigt bra! Det ligger en sen 16570 med rehaut & 3186-verk ute nu i bra skick.
Fint! Vad pangade du på handleden?
Ah, då förstår jag. Den är riktigt bra! Inlöpt hos Broadway & sons i Göteborg. Häftig känsla att sätta på sig ett oanvänt plagg som är från slutet av 60-talet.Tänkte mest på jackan faktiskt...![]()
Fått någon användning av den beiga Danolis jackan än?Ah, då förstår jag. Den är riktigt bra! Inlöpt hos Broadway & sons i Göteborg. Häftig känsla att sätta på sig ett oanvänt plagg som är från slutet av 60-talet.![]()
Ja! Den är fantastiskt bra.Fått någon användning av den beiga Danolis jackan än?![]()
Samma här, varit min trogna partner under förra hösten.. Den åker fram snart igen!Ja! Den är fantastiskt bra.![]()
Nästa gång du besöker dem kan du prata klockor med ägaren. Han har en ordentligt imponerande klocksamling bl a 2x Paul Newman.Ah, då förstår jag. Den är riktigt bra! Inlöpt hos Broadway & sons i Göteborg. Häftig känsla att sätta på sig ett oanvänt plagg som är från slutet av 60-talet.![]()
Nästa gång du besöker dem kan du prata klockor med ägaren. Han har en ordentligt imponerande klocksamling bl a 2x Paul Newman.
Är ägaren samma kille med rödsuben som numera jobbar för Ralph Lauren i Paris eller är det kanske pappan som äger B&S?
Snyggt matchat till uret
Grym matchning. Cool jacka, tröttnar du så hojta! Årsjacka!Vintage NOS OG 107 Vietnam type III jungle jacket (1969). Fantastisk.![]()
![]()
+1! Han är ju inte svårsnackad heller... Smått osannolik samling.Nästa gång du besöker dem kan du prata klockor med ägaren. Han har en ordentligt imponerande klocksamling bl a 2x Paul Newman.
Jag tror att det fortfarande finns i lager hos Broadway & Sons. Använda dyker in, NOS kanske blir svårare.Grym matchning. Cool jacka, tröttnar du så hojta! Årsjacka!![]()
Snygga skor längst ner på hyllan. Är det dessa från HM?Ah, då förstår jag. Den är riktigt bra! Inlöpt hos Broadway & sons i Göteborg. Häftig känsla att sätta på sig ett oanvänt plagg som är från slutet av 60-talet.![]()
Tack!! Nej, det är Buttero.Snygga skor längst ner på hyllan. Är det dessa från HM?
![]()
Okej, tack!Tack!! Nej, det är Buttero.
https://www.careofcarl.com/sv/artik...WNw_0f53B36hfSwztSJkUcM0SXJDWOkEn_BoCLkDw_wcB
![]()