Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
vad är det för märke på jackan? riktigt snygg !
Tack! Private White VC. Den är fantastisk!vad är det för märke på jackan? riktigt snygg !
Tack ! Den var riktigt bra faktiskt ! Hur är den i storleken tts ?Tack! Private White VC. Den är fantastisk!
http://www.privatewhitevc.com/gbp/o...ster-wool-pea-coat-outerwear-navy-aa0280.html
![]()
Den är kanon! Jag upplever den som ttz med en normal passform. Bekvämt!Tack ! Den var riktigt bra faktiskt ! Hur är den i storleken tts ?
O jag som tycker att mina ljusa Hope sitter tajt haha. Men de finns dom som kör tajtare
![]()
Min favvo:
![]()
Sorry, men kunde inte hålla mej från lite humor![]()
Humor är alltid min bästa vänÄndå roligt med lite hyckleri.
Bra skägg!Vår i luften!
![]()
Det var i ärlighetens namn det enda som hindrade mig från att frysa ihjäl.Bra skägg!
Det är annars det sämsta med februari.Det var i ärlighetens namn det enda som hindrade mig från att frysa ihjäl.
Vad fan tänkte jag?!
Amen!!Det är annars det sämsta med februari.
Man tittar ut, tänker "åh, vår" och så får man feeling och går ut i skitkalla kläder. Första 100m är man så pepp så man inte fryser, sen inser man att det var dumt...
Snyggt (men svinkallt!)Vår i luften!
![]()
Elvine!Snyggt (men svinkallt!)
Var är bombern från?
Lever drömmen!
![]()
Datejust är ju en kamelont som passar till det mesta.Satsar på att ta två saker som inte passar ihop och matcha dom, hörde i Stiljournalens podcast att detta ska vara väldigt stiligt.
Enligt denna gamla reklambild ska datejusten höra hemma i väldigt formella sammanhang.
![]()
Jag har därför tagit på mig min fiskeskjorta som är allt annat än formell för att testa Stiljournalens teori. Fiskeskjortan är tjock som satan och känns långt från politikernas skjorta och kostym. Min datejust är visserligen inte i helguld, men det är saksamma.
![]()
Jeans och red wings på det. Dagens kläd-ur(!)-matchning. Kanske har stiljournalen rätt, det är stiligt att koppla två saker som egentligen inte hör ihop. Gillar kontrasterna av tjock blårutrandig work wear-skjorta och vitguldsring.
Frågan är om jag kan rocka den i båten och den klär i gäddslem. Det får bli nästa test för datejusten.Datejust är ju en kamelont som passar till det mesta.![]()
DJ är ju ett vardagsur så det är lite för nära... En ultratunn VC däremot!Satsar på att ta två saker som inte passar ihop och matcha dom, hörde i Stiljournalens podcast att detta ska vara väldigt stiligt.
Enligt denna gamla reklambild ska datejusten höra hemma i väldigt formella sammanhang.
![]()
Jag har därför tagit på mig min fiskeskjorta som är allt annat än formell för att testa Stiljournalens teori. Fiskeskjortan är tjock som satan och känns långt från politikernas skjorta och kostym. Min datejust är visserligen inte i helguld, men det är saksamma.
![]()
Jeans och red wings på det. Dagens kläd-ur(!)-matchning. Kanske har stiljournalen rätt, det är stiligt att koppla två saker som egentligen inte hör ihop. Gillar kontrasterna av tjock blårutrandig work wear-skjorta och vitguldsring.
Är det bra eller dåligt ? svårt för en oinsattHögljutt!
Kanske lite väl högljutt för mig men alla är vi olikaÄr det bra eller dåligt ? svårt för en oinsatt![]()
De köper jag till 100%Kanske lite väl högljutt för mig men alla är vi olika![]()
oj, skjortan!, vågat!