• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens kläd-ur-matching

IMG_8811.JPG
IMG_8813.JPG
IMG_8810.JPG

Senast ändrad:
Satsar på att ta två saker som inte passar ihop och matcha dom, hörde i Stiljournalens podcast att detta ska vara väldigt stiligt.
Enligt denna gamla reklambild ska datejusten höra hemma i väldigt formella sammanhang.
IMG_1061.JPG

Jag har därför tagit på mig min fiskeskjorta som är allt annat än formell för att testa Stiljournalens teori. Fiskeskjortan är tjock som satan och känns långt från politikernas skjorta och kostym. Min datejust är visserligen inte i helguld, men det är saksamma.
IMG_1060.JPG

Jeans och red wings på det. Dagens kläd-ur(!)-matchning. Kanske har stiljournalen rätt, det är stiligt att koppla två saker som egentligen inte hör ihop. Gillar kontrasterna av tjock blårutrandig work wear-skjorta och vitguldsring.

Satsar på att ta två saker som inte passar ihop och matcha dom, hörde i Stiljournalens podcast att detta ska vara väldigt stiligt.
Enligt denna gamla reklambild ska datejusten höra hemma i väldigt formella sammanhang.
IMG_1061.JPG

Jag har därför tagit på mig min fiskeskjorta som är allt annat än formell för att testa Stiljournalens teori. Fiskeskjortan är tjock som satan och känns långt från politikernas skjorta och kostym. Min datejust är visserligen inte i helguld, men det är saksamma.
IMG_1060.JPG

Jeans och red wings på det. Dagens kläd-ur(!)-matchning. Kanske har stiljournalen rätt, det är stiligt att koppla två saker som egentligen inte hör ihop. Gillar kontrasterna av tjock blårutrandig work wear-skjorta och vitguldsring.
Datejust är ju en kamelont som passar till det mesta. :)

IMG_1061.JPG

IMG_1060.JPG

DJ är ju ett vardagsur så det är lite för nära... En ultratunn VC däremot!

Tillbaka
Topp