Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt bra bild.Passar på att bära annat än vardagskläder aka kostym en ledig söndag...
T-shirt: Comme des Garçons
Jeans: Levi's
Skor: Eytys
Klocka: Omega Speedmaster -79
Tatueringar: http://instagram.com/pastilliam
Trevlig komplimang, och visst är det en bra bild, men jag tycker nog att de flesta anstränger sig. Dumt om tråden ska bli full av prestationsångest...Väldigt bra bild.
Tråden skulle bli mkt bättre om vi alla kunde posta bilder i närheten av Ernestos nivå.
Jag blev nyfiken på ditt skägg! Ser ganska magiskt utSmäller på en helkroppare också.
Vad är det för kostym?
Tro det eller ej men ploprofen finns där under manschetten.
Trevligt. Ingår ändringar i priset?
Tro det eller ej men ploprofen finns där under manschetten.
Trevligt. Ingår ändringar i priset?
Bra bra bild! Fan måste man skaffa sig en fotograf för att få till det i stil med dettaAspesi och Speedmaster som (nästan) alltid.
Jacka: Aspesi
Skjorta: Eton
Armband: All Blues
Klocka: Omega Speedmaster
Bra bra bild! Fan måste man skaffa sig en fotograf för att få till det i stil med detta
istället för #InstragramHusband, så är #KlocksnackFlickvän det nyaTack! Räcker med att tvinga sin flickvän
istället för #InstragramHusband, så är #KlocksnackFlickvän det nya
Nice jacka, varifrån?Vindtät i blåsiga Stockholm... Reverso på handleden.
Nice jacka, varifrån?
Fantastisk Piaget. Vitguld antar jag? Berätta mera!Borde köpa lite nya manschettknappar, har svårt att välja till morgondagens outfit... knytena känns ju skönt modesta, de i silver kanske något enkla...
Guldknapparna känns okej, men då måste jag ju använda guldklockan. Jag kunde iofs byta till ett annat armband men det vore lite slöseri...
Ja, vad ska man ta sig till...
Gryyym stronk till den klockan! vad är det? och hur får jag tag i en...???Våren kom av sig. Ull i alla dess former.
Gryyym stronk till den klockan! vad är det? och hur får jag tag i en...???
Sketen vet jag inteFunkar väl för en sketen knegare en fredag