Men skönare utan strumpor.Jäkla vinnande koncept
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men skönare utan strumpor.Jäkla vinnande koncept
![]()
Inte du iafVem sa att dubbelblått, rosa och khaki var fel?!
![]()
Tröja med tryck, på en vuxen man?!Panna eller yacht....de är frågan de...
![]()
![]()
Vem har sagt att jag är vuxenTröja med tryck, på en vuxen man?!![]()
Touché!Vem har sagt att jag är vuxen![]()
Whoop whoop!Vuxen idag. Inget tryck.
![]()
Motfrågan blir: färg på skjorta och kostym?Oklart om det räknas som kläd-ur matchning. Men tar gärna förslag på vilken slips det blir ikväll.![]()
![]()
Mörkblå kostym, ljusblå/vit skjortaMotfrågan blir: färg på skjorta och kostym?
Jag tycker att om du ska ha vit skjorta så kan du ha båda slipsarna, men om blå skjorta så kör på den vänstra slipsen.Mörkblå kostym, ljusblå/vit skjorta
Uppföljning...Mörkblå kostym, ljusblå/vit skjorta
Oklart om det räknas som kläd-ur matchning. Men tar gärna förslag på vilken slips det blir ikväll.![]()
![]()
AllihopaVilka flarror tänkte du ta med dig?
Du har inte fel och ser att bilderna kanske gör det än värre. Byxorna fick lite annorlunda blå färg på bilden plus att man missar att piken innehåller blått i krage och sömmarOm jag skall vara brutalt ärlig tycker jag inte färgerna lirar men jag har ju å andra sidan inget färgsinne om du frågar min fru...