Vad har de för läst? På, riktiga-skor-språk, är det typ 348?
Typ, fast lite rymligare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad har de för läst? På, riktiga-skor-språk, är det typ 348?
Stiligt värre.![]()
Utgår från att du syftar på min nya kombo, tackar! Mycket nöjd, dessutom gör sig klockan självt riktigt bra på nougatläder. Skön sommarsetup!![]()
Fick hem mina Meermin idag!
Riktigt schyssta, hiro-lästen var inga konstigheter.
![]()
![]()
Tack!Riktigt schyssta monkstraps! Såg tidigare i tråden att du även sportade ett par Loake monkstraps, hur förhåller sig Meermins läst i storlek i förhållande till Loakes F-läst? Körde du på samma storlek som Loake? Är riktigt sugen på att köpa ett par, med tanke på leveranstiden vill man ju helst pricka in rätt storlek direkt![]()
Kollade nyss in Meermins sajt och bestämde mig för ett par blå bluchers, ett par mörkbruna dms och ett par ljusbruna chukkas. Sen ska jag bara komma mig för att mäta fötterna...
Jodå, jag blev bara lite exalterad. Pris i förhållande till kvalitet verkar ju riktigt bra.... Chukkas känns som de kan anstå till hösten....Du ska inte köpa ett par först och se så att storleken är grym?Du betalar ju ändå liknande frakt om du köper tre par och köper ett par separat
![]()
Hehe tänker samma sak. Blir ett par Chukkas och ett bälte i matchande mocka till höstenJodå, jag blev bara lite exalterad. Pris i förhållande till kvalitet verkar ju riktigt bra.... Chukkas känns som de kan anstå till hösten....
Du ska inte köpa ett par först och se så att storleken är grym?Du betalar ju ändå liknande frakt om du köper tre par och köper ett par separat
![]()
Om ni annars vill kolla ett annat märke med prisvärda Chukkas så kolla in Il Gergo. Har ett par mörkbruna i mocka. Är mycket nöjd även med dom!Hehe tänker samma sak. Blir ett par Chukkas och ett bälte i matchande mocka till hösten![]()
Loafers i Mocka såklart era hipsters!!
![]()
Loafers i Mocka såklart era hipsters!!
Glassigt! Du förresten, var tusan höll du hus igår din flöjt?
Skönt med fler vanliga människor i den här mäklar-tråden...Alla ser snobbiga utSjälv klär jag mig som en luffare...