• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens klocka + Dagens sko!2012-12-06

A1FRsoj.jpg

Bruna DMS från Loake 1880

TH Aquaracer 500M med för dagen nyinförskaffade Meermin wholecut suede.

mumu3y7a.jpg

Edit. Glömde bilden.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Beställde mest på test men känns som väldigt mycket skor för dom pengarna. Fick dom på 4 dagar dessutom vilken va en väldigt positiv överraskning.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Ok! Det beror nog på vilken modell man väljer. Jag har väntat sex veckor på mina nu!

Ok! Det beror nog på vilken modell man väljer. Jag har väntat sex veckor på mina nu!
Även nog tyvärr så, i det här fallet är det tydligen en fördel att ha små fötter.
Fler bilder på tagen tack :)
Ska se vad jag kan ordna, håller på och filar på en recension. Annars kan jag PM:a en hög med bilder om du vill, känns inte riktigt som de hör hemma i den här tråden...

Även nog tyvärr så, i det här fallet är det tydligen en fördel att ha små fötter.

Ska se vad jag kan ordna, håller på och filar på en recension. Annars kan jag PM:a en hög med bilder om du vill, känns inte riktigt som de hör hemma i den här tråden...

Kan vänta på recensionen om den kommer snart :)

Får väl hjälpa till att hålla nere tråden på jorden, så det inte bara blir handsydda gubbskor med klarlack! :D

20130513_161933_zps5043c687.jpg

ehejagy6.jpg
Blå noname mockasiner inköpta i La citta eterna (även skärp och skjorta är inhandlade där) samt selvfölgelig ett italienskt väggur....

Idag är det casual så det stänker om det, skorna på bordet och Suunton på armen. Tudorn nerpackad och SM300 på spa. :arghh:

1ObZJm5.jpg

Tillbaka
Topp