Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
ErikGBG skrev:Rm williams är alltid trevligt! Fick hem ett par C&J idag, bild kommer senare, dock är min matchande strap försenad(
ErikGBG skrev:![]()
Dagens, kommer bäras MYCKET framöver.
C&J Connaught
ErikGBG skrev:Beställde dom genom pockets.uk som i sin tur beställde dom från C&J:s fabrik då jag ville ha annan läst än dom hade inne på pockets. 100% service och bra priser. Tog ca 6 veckor. Köpte även en burberry trench i samma veva så denna helgen mår man så jävla bra.
Sweet, har själv tre par c&j grymt nöjd med alla! Slit dom väl! Det är dom värda.ErikGBG skrev:![]()
Dagens, kommer bäras MYCKET framöver.
C&J Connaught
Har vi tur kan jag köra upp en bild på ett par nya C&J som borde komma imorgonMest för att bumpa tråden: Masterkillerstrumpor, Ricrobklocka och Martin.Höökskor.Crockett&Jones Chelsea 3.
![]()
Till vilken sko?Alternerar dagen mellan sub och tudor bakelitaren...
![]()
Till vilken sko?
Snygg klocka hursomhelst.