• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens klocka + Dagens sko!2012-12-06

Rm williams är alltid trevligt! Fick hem ett par C&J idag, bild kommer senare, dock är min matchande strap försenad :((

ErikGBG skrev:
Rm williams är alltid trevligt! Fick hem ett par C&J idag, bild kommer senare, dock är min matchande strap försenad :((

Äskar verkligen mina RM Williams även om de är för smala. Ska säga att det är den bräda lästen och allt. Fast har ju det problemet med alla skor så man är väll van. Har fötter som Kalle Anka alt. en hobbit...

Haha har lite samma problem, italienska skor och breda fötter... Ren tortyr men vad gör man inte för att vara snygg;)

rlhpJU7.jpg

Dagens, kommer bäras MYCKET framöver.
C&J Connaught

Grattis till ett par RIKTIGA snyggingar! Har inga C&J själv men en del vänner som har och det är riktigt nöjda!

Beställde dom genom pockets.uk som i sin tur beställde dom från C&J:s fabrik då jag ville ha annan läst än dom hade inne på pockets. 100% service och bra priser. Tog ca 6 veckor. Köpte även en burberry trench i samma veva så denna helgen mår man så jävla bra.

ErikGBG skrev:
Beställde dom genom pockets.uk som i sin tur beställde dom från C&J:s fabrik då jag ville ha annan läst än dom hade inne på pockets. 100% service och bra priser. Tog ca 6 veckor. Köpte även en burberry trench i samma veva så denna helgen mår man så jävla bra.

Riktigt fina inköp!
Har inte heller några C&J än men lite Herring och Loake 1880 finns i garderoben.

Lyfter denna tråd. :p

Kråkorna tumlar i snön
Som drar ner ifrån norr
Det är dags att slänga granen igen
Och sonen skolkar från jobbet

Plexin ska säljas
Och hantverkarens borr
Gör hål för hyllor i ett för litet rum
Och också jag skolkar från jobbet
.

Passar på att njuta lite extra av min Plexi-Dweller som är under avyttring. Med en liten whisky-pinne. Samt för dagen nyförvärvade pjucks - Charles Tyrwhitt Jermyn Street London...

Nyss inkommen kontoret. Regn. Körde påvägen hit "beaterskorna" från Boss (ej prisvärda) samt galoscher från Swims. 16613 fick haka med på det hela

Mest för att bumpa tråden: Masterkillerstrumpor, Ricrobklocka och Martin.Höökskor. :D Crockett&Jones Chelsea 3.

IMG_20130506_144640_zps0fdefda9.jpg

Tillbaka
Topp