• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens klocka + Dagens sko!2012-12-06

Målarn skrev:
Lägg av nu grabbar, finns ingen bättre kombo än denna :mrgreen:

Adidas + Guld Rolle :cool:
20130227_080654_zps123d58fd.jpg

+1 Kung! :mrgreen:

JakobZ skrev:
Det handlar inte om överlägsen eller underlägsen attityd, det handlar om att ha koll eller inte koll.

I detta fall faller nog vita, lite för spetsiga skor i kroko med limmad sula på "inte-koll" sidan.

MEN, stil är ju individuellt, inte alla kanske tycker DU har den ultimata stilen, Pierre om nån har koll på dom sakerna som han gillar helt klart, sedan kanske han inte kör samma stil som dig men det är ju en annan sak...

Prata lite Sneakers med Pierre....

Tänk va tråkigt det vore om alla såg likadana ut...

masterkiller skrev:
JakobZ skrev:
Det handlar inte om överlägsen eller underlägsen attityd, det handlar om att ha koll eller inte koll.

I detta fall faller nog vita, lite för spetsiga skor i kroko med limmad sula på "inte-koll" sidan.

MEN, stil är ju individuellt, inte alla kanske tycker DU har den ultimata stilen, Pierre om nån har koll på dom sakerna som han gillar helt klart, sedan kanske han inte kör samma stil som dig men det är ju en annan sak...

Prata lite Sneakers med Pierre....

Tänk va tråkigt det vore om alla såg likadana ut...

Kolla mitt inlägg innan detta där jag ber om ursäkt...

Gamla Adidas löpardojor och Speedy!

Stil - ja, min. Stiligt - nej, knappast.

9a5y6uty.jpg

Har man ont i foten så har man ;)

Re: Sv: Dagens klocka + Dagens sko!2012-12-06

Redwings och ingen klocka alls....

Bilagor

• uploadfromtaptalk1363853932688.jpg
    uploadfromtaptalk1363853932688.jpg
    48.1 KB · Visningar: 363

Det är redan grejat courtesy of Danne10 ;)

JakobZ skrev:
Dagens, DMS och ljust mocka!

Jävla hycklare! se nedan

JakobZ skrev:
Kör enbart 1880 loake, riktigt schyssta, fick riktigt bra omdömen när jag la på ny spårsula senast hos skomakaren, och han säljer bara C&J...

Själv kör jag på samma linje, hatar egentligen bruna skor men vad ska man göra med en blå klocka

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    183.5 KB · Visningar: 193
Gavve och Jakob, skärp er! Det är lördag! :D

Bilagor

• IMG_20130323_132117.jpg
    IMG_20130323_132117.jpg
    221.5 KB · Visningar: 177
Fryken skrev:
Gavve och Jakob, skärp er! Det är lördag! :D

Jajaja, man måste ju markera.
Annan karaktär påväg till gymet nu... i något brittiskt fanskap till sneakers och tveksamma byxor (observera att jag INTE hade skosulan på sätet mittöver)

Bilagor

• 1111.jpeg
    1111.jpeg
    156.6 KB · Visningar: 152

Allvarligt? När man sitter på golvet och leker med ungarna, med snor och gröt överallt - är det jeans eller pressveck mam bör ha??

Mjukisbyxan ftw!! (Men INTE ute!) :D

Fryken skrev:
joh.jonsson skrev:
Fryken skrev:
JakobZ skrev:
Klocka på gymet? :?

Mjukisbyxor på tuben?! :? :? :?

Mjukisbyxor öht!? :? :?

+1

Man måste flyga under radarn på pendeln så man inte blir rånad... Ni ser ju var jag bor? :D

Självklart gymmar jag inte med klockan. Eventuell stöldrisk existerar inte heller när den är avtagen då det är personalgym. Industrin har sina fördelar

Tillbaka
Topp