Målarn skrev:Lägg av nu grabbar, finns ingen bättre kombo än denna :mrgreen:
Adidas + Guld Rolle![]()
![]()
+1 Kung! :mrgreen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Målarn skrev:Lägg av nu grabbar, finns ingen bättre kombo än denna :mrgreen:
Adidas + Guld Rolle![]()
![]()
JakobZ skrev:Det handlar inte om överlägsen eller underlägsen attityd, det handlar om att ha koll eller inte koll.
I detta fall faller nog vita, lite för spetsiga skor i kroko med limmad sula på "inte-koll" sidan.
masterkiller skrev:JakobZ skrev:Det handlar inte om överlägsen eller underlägsen attityd, det handlar om att ha koll eller inte koll.
I detta fall faller nog vita, lite för spetsiga skor i kroko med limmad sula på "inte-koll" sidan.
MEN, stil är ju individuellt, inte alla kanske tycker DU har den ultimata stilen, Pierre om nån har koll på dom sakerna som han gillar helt klart, sedan kanske han inte kör samma stil som dig men det är ju en annan sak...
Prata lite Sneakers med Pierre....
Tänk va tråkigt det vore om alla såg likadana ut...
Fryken skrev:Målarn skrev:Lägg av nu grabbar, finns ingen bättre kombo än denna :mrgreen:
Adidas + Guld Rolle![]()
![]()
+1 Kung! :mrgreen:
Zenith skrev:Funderar skarpt på att skaffa en meshlänk för att matcha min ringbrynja...
MKRGG skrev:Redwings och ingen klocka alls....
JakobZ skrev:Gavve skrev:Dweller samt 1880 Loake. Rekommenderas
Kör enbart 1880 loake, riktigt schyssta, fick riktigt bra omdömen när jag la på ny spårsula senast hos skomakaren, och han säljer bara C&J...
Rossi skrev:
JakobZ skrev:Dagens, DMS och ljust mocka!
JakobZ skrev:Kör enbart 1880 loake, riktigt schyssta, fick riktigt bra omdömen när jag la på ny spårsula senast hos skomakaren, och han säljer bara C&J...
Gavve skrev:JakobZ skrev:Dagens, DMS och ljust mocka!
Jävla hycklare! se nedan
JakobZ skrev:Kör enbart 1880 loake, riktigt schyssta, fick riktigt bra omdömen när jag la på ny spårsula senast hos skomakaren, och han säljer bara C&J...
Själv kör jag på samma linje, hatar egentligen bruna skor men vad ska man göra med en blå klocka
Fryken skrev:Gavve och Jakob, skärp er! Det är lördag!![]()
JakobZ skrev:Klocka på gymet? :?
Fryken skrev:JakobZ skrev:Klocka på gymet? :?
Mjukisbyxor på tuben?! :? :? :?
joh.jonsson skrev:Fryken skrev:JakobZ skrev:Klocka på gymet? :?
Mjukisbyxor öht!? :? :?
Fryken skrev:joh.jonsson skrev:Fryken skrev:JakobZ skrev:Klocka på gymet? :?
+1
joh.jonsson skrev:Fryken skrev:JakobZ skrev:Klocka på gymet? :?
I like!Målarn skrev:Väl inget fel med dem??
JakobZ skrev:Klocka på gymet? :?