carlanton skrev:JakobZ skrev:Klocka på gymet? :?
Hur ska man annars veta hur länge man suttit i bastun?
Men jag tänker att det känns lite .. Show off, personligen hade jag nog stört mig på att ha något på handleden när jag kör gym.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
carlanton skrev:JakobZ skrev:Klocka på gymet? :?
JakobZ skrev:carlanton skrev:JakobZ skrev:Klocka på gymet? :?
Men jag tänker att det känns lite .. Show off, personligen hade jag nog stört mig på att ha något på handleden när jag kör gym.
JakobZ skrev:Vad är det för läst?
JakobZ skrev:carlanton skrev:JakobZ skrev:Klocka på gymet? :?
tomten skrev:JakobZ skrev:Vad är det för läst?
Queen heter den.
(Klockren) matchningMålarn skrev:Lägg av nu grabbar, finns ingen bättre kombo än denna :mrgreen:
Adidas + Guld Rolle![]()
![]()
Men Jakob?? Blåjeans?? Är Du hemma och sjuk?? :shock:JakobZ skrev:Svarta loake1880 för din skull @Gavve
Aquaracer2 skrev:Snart är det dags för mina Corneliani! Men än så har inte snön släppt taget om backen.
![]()
Camo00 skrev:Men Jakob?? Blåjeans?? Är Du hemma och sjuk?? :shock:JakobZ skrev:Svarta loake1880 för din skull @Gavve
MKRGG skrev:Saucony av någon modell
Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
Ninen79 skrev:MKRGG skrev:Saucony av någon modell
Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
Du är grym![]()
Ninen79 skrev:Klocka: Rolex
Skor: Gissa! :lol:
![]()
JakobZ skrev:Svarta loake1880 för din skull @Gavve
Gavve skrev:JakobZ skrev:Svarta loake1880 för din skull @Gavve
Riktigt schyssta! Klockan är inte dum den heller
Rossi skrev:Någon löpardojja som folk med sunt förnuft bara har när de tränar.Ninen79 skrev:Klocka: Rolex
Skor: Gissa! :lol:
![]()
ErikGBG skrev:I klass med loake, dvs man får vad man betalar för. Inte mer, inte mindre. En helt ok sko men som BWM förklarar så bra, en tjänstesko, ingen känslosko =D