Ja, jag tänker lite Rolex BB, men dom är väl iofs 33... bundband har räddat små klockor tidigareJag fick för mig att den var 30mm utifrån bilderna och sådär trevligt knubbig så borde nog gå om man inte är allt för kräsen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, jag tänker lite Rolex BB, men dom är väl iofs 33... bundband har räddat små klockor tidigareJag fick för mig att den var 30mm utifrån bilderna och sådär trevligt knubbig så borde nog gå om man inte är allt för kräsen
32 tror jag, men länge sedan jag mätte mina. Verkar vara en riktigt läcker liten klocka du hittat iaf.Ja, jag tänker lite Rolex BB, men dom är väl iofs 33... bundband har räddat små klockor tidigare![]()
Tackar!Den är verkligen mkt.fin. Stort Grattis !! Den fina länken samspelar på något märkligt sett så enormt med uret...
Antar att du menar BB32 tror jag, men länge sedan jag mätte mina. Verkar vara en riktigt läcker liten klocka du hittat iaf.
Ledsen! Men den tappar sin utstrålning/själ med dylika band..Tackar!
Klockan kom utan länk och ville bara testa liteNu fins det tropic sport på.
![]()
mysig! Får man fråga vad du gick ge?Lanco Barracuda.. Gryyymt skick. Tyvärr kommer den förmodligen inte få någon handledstid nu i mars..Den som väntar på någonting gott...
![]()
![]()
Grym klocka det där.Lanco Barracuda.. Gryyymt skick. Tyvärr kommer den förmodligen inte få någon handledstid nu i mars..Den som väntar på någonting gott...
![]()
![]()
Glömde nämna att det finns safirglas på klockan!Vattentät, 38mm i stål i super fint skick!
kan inte bli bättre
![]()
Safir? Märklig och dyr modifikation.Glömde nämna att det finns safirglas på klockan!![]()
Ja men ser jätte fint ut och inte som hemma gjord!Safir? Märklig och dyr modifikation.
Lär vara glas och inte safir, men verkligen udda i vilket fall. Verkar vara utan packning eller?Ja men ser jätte fint ut och inte som hemma gjord!
![]()
Men det känns att det safirglas och ej vanligt glas! Och ja och det fins inget packning.Lär vara glas och inte safir, men verkligen udda i vilket fall. Verkar vara utan packning eller?
Går typ inte att känna. Buktade eller tom dubbelbuktade är ett nytt påfund och dyra.Men det känns att det safirglas och ej vanligt glas! Och ja och det fins inget packning.
![]()
Ja kanske du har rätt. Men det ser fantastiskt ut och udda som du sa! Det fins inte en enda repa eller nagg på själva glaset.Går typ inte att känna. Buktade eller tom dubbelbuktade är ett nytt påfund och dyra.
Hade blivit väldigt förvånad om jag själv packat upp den. Tror typ aldrig jag sett detta på liknande klocka.Ja kanske du har rätt. Men det ser fantastiskt ut och udda som du sa! Det fins inte en enda repa eller nagg på själva glaset.
Fet krona där uppe till höger.. Spännande!Köpte mig ett kinderägg, kan vara något mysigt på ingång. Alltid kul med överraskning.
![]()
Ja eller hur! Det här är enda bilden i annonsen, och jag vet fasen inte vad det är... men den ser spännande utFet krona där uppe till höger.. Spännande!
Ser ju onekligen ut som en Technos Skydiver / Titus Calypsomatic, mumsigt brunt dessutom. Riktigt spännade att de när de landar!Ja eller hur! Det här är enda bilden i annonsen, och jag vet fasen inte vad det är... men den ser spännande ut.
Spännande! Utöver den uppenbara dykaren uppe till höger så tycker jag att dom två tvåhandarna precis under dykaren och på motsatta sidan till vänster ser intressanta ut. Ser ut att vara samma logga på båda. Släng gärna upp en bild på dom när dom kommer hem!Köpte mig ett kinderägg, kan vara något mysigt på ingång. Alltid kul med överraskning.
![]()
Jag tror inte det är något superkänt märke, hittar i allafall inte något liknande när ja skrollar runt. Oavsett vad det är så ser den trevlig ut, som du sa med den bruna tavlan och jag tror det är bakelit vridring. Ja hoppas det, är lite svag för detSer ju onekligen ut som en Technos Skydiver / Titus Calypsomatic, mumsigt brunt dessutom. Riktigt spännade att de när de landar!
Antar du betalade billigt också?
Ja det är inte lätt att se vad något är. En Breitling har jag hittatSpännande! Utöver den uppenbara dykaren uppe till höger så tycker jag att dom två tvåhandarna precis under dykaren och på motsatta sidan till vänster ser intressanta ut. Ser ut att vara samma logga på båda. Släng gärna upp en bild på dom när dom kommer hem!
Spännande! Den futuristiska kantiga klockan på vä sida ser ju cool ut.Köpte mig ett kinderägg, kan vara något mysigt på ingång. Alltid kul med överraskning.
![]()
Super! Det skulle kunna vara ett par Michel Herbelin, baserat på det lilla man ser av loggorna.Ja det är inte lätt att se vad något är. En Breitling har jag hittat. Jag ska absolut slänga upp lite bilder sen
.
Ja rejält stor är den i alla fallSpännande! Den futuristiska kantiga klockan på vä sida ser ju cool ut.
Tropical skindivern ser ut som en Phigied Extra Antille.
Nu hemkommen och rengjord. Riktigt trevlig imho men går dock inte som den ska så behöver en spatripp. Härligt med NSA länk också!Coronatristessen gjorde att denna spontanbudades hem. Vet inte riktigt vad jag ska med den till
![]()