bakluckeloppisar och liknande "köp ett bord"-loppisar
Var i Skåne hittar man sådana?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
bakluckeloppisar och liknande "köp ett bord"-loppisar
Lund har på lördagar på Södra esplanadenVar i Skåne hittar man sådana?
Lund har på lördagar på Södra esplanaden
Ängelholm har en på Tingstorget på lördagar
Helsingborg har en på söndagar på söder
Har faktikst bara hört om den i Lund, fastän jag bodde där i 4 år så har jag aldrig varit på den lol, men den ska vara bra! På båda andra har jag hittat lite roligare klockor som Vostok och Tissot, ibland vet de vad de har, ibland inte!
Det är de jag kan komma på på rak arm, brukar kolla runt här efter loppisar!
Jag tycker det är trevligt, brukar vara mycket folk dock! Man brukar kunna hitta lite klockor, har hittat både vostok och seiko där!Man tackar!
Esplanaden har jag varit på några enstaka gånger men utan att fynda.
Om jag orkar upp ur sängen på söndag får Helsingborg celebert besök.
Fler och fler har definitivt blivit medvetna om vad de har, bl.a. för att så många verkar leta klockor. Har hört från loppis/antikbutiker att det åker runt handlare och köper upp allt vad klockor heter typJag tycker det generellt har blivit svårare att göra riktiga fynd på loppisar. Bara jag som känner så?
Har folk blivit mer medvetna om vad dom säljer eller har det blivit fler som letar efter mögel i lådorna?
Ser bra ut Longcon! Hur är glaset? Är det en spricka till vid klockan 3!?
Det är ingen match att få den på banan igen! Häftig länk!
Kul!
Grattis!
Grym idé att göra en manschettknapp av en damklocka! (Eller var det det som var tanken?)Dagens fynd 5x vintage gummistroppar i Tropic-stuk! Samt en liten damklocka som ska agera reservdel till ett par manschettknappar ^^
swiss made. köpt på loppis nån som vet nåt om den?
En Svalan och en för mig okändis vid namn Lisoma med schysst sausage dial
Dagens loppisfynd blev en Seiko reseväckare, fungerar bra.
Ölen var dyrare än klockan men något måste man unna sig.
Spontant så känns det fejk (ser sådana väldigt ofta och de brukar vara av riktigt dålig kvalité) Men öppna den och kolla urverket, posta en bild så lär vi kunna avgöra.Köpte denna på loppis idag. Kan den vara äkta?
Nej det här var i Nyhamnsläge norr om Höganäs, idrottsföreningen hade loppis.Kikade på en exakt likadan i Ulricehamn i veckan, inte den du köpte?