Martin Lovasz
Guld
Hittade dednna ETA 2390 som förmodligen kommer från en skrotad guldklocka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vacker tavla på den .Hittade dednna ETA 2390 som förmodligen kommer från en skrotad guldklocka.
Mycket fin och urverket ser orört ut men så användes guldklockor ganska sparsamt. Så det är bara att roa sig när du får hem den.Vacker tavla på den .
Fina länkar. Och är det så du får ett sexton mm. över så har du en spekulant härAllt för 50:- på byloppis
Asgrym!Kanske inte världens vinst men är sjukt nöjd med fyndet från ett riktigt loppis! Snodde tjejens läderstrap och slängde på den! Kul med en Super Compressor-boett dessutom!
Grym! Här är mina!Finfin Seiko, inköpt igår på en bakluckeloppis för en femtiolapp.
Det finns nog inte mycket att säga om den. En Atlantic, helt enkelt.Några veckor sen, på mitt "vanliga" ställe.
Litet (19-20 MM) Atlantis damur.
Någon med info? Lyckas inte hitta så mycket om denna.
Jäklar! Får man fråga vad du gav?Dagens loppisfynd. Funktion utvärderas men den rör sig i alla fall och quickset av dag och datum funkar. Repor på boett och glas ingick liksom en länk av okänt ursprung.
Jag spenderade totalt 120:- på loppisen och då kom jag hem med två dinosaurier till grabben också.Jäklar! Får man fråga vad du gav?
Somliga har tur! Stort grattis!Jag spenderade totalt 120:- på loppisen och då kom jag hem med två dinosaurier till grabben också.
Tack! Lär aldrig hända igen så jag passar på att njuta nu!Somliga har tur! Stort grattis!
Klockan är jättefin, men vem kom på att göra ett klockarmband av ett damskärp från 80-taletDagens fynd! En gammal Automat Certina för hela 50kr fullt fungerande dok lite sliten.
Snygg klocka, nytt glas bara till den.Dagens loppisfynd. Funktion utvärderas men den rör sig i alla fall och quickset av dag och datum funkar. Repor på boett och glas ingick liksom en länk av okänt ursprung.
Hej Makkan!Snygg klocka, nytt glas bara till den.
Ehh det är ju en väldans cool klocka det där! Min säger hej
Det här med "fynd" är ju relativt men hittade den här på myrorna häromdagen. Håller tiden finfint!
Fin! Bara en sån sak som att det inte är de vanliga breda svärdsvisarna som typ alla Lemania dress har är ju riktigt upplyftande IMHOKanske inte världens vinst men är sjukt nöjd med fyndet från ett riktigt loppis! Snodde tjejens läderstrap och slängde på den! Kul med en Super Compressor-boett dessutom!
Inte ofta man ser en Sirius, har en gammal sliten sak med peseux verk. Grattis!Sirius från 40-talet, fasta bandluggar, 24mm utan kronan och tickar inte, än så länge!
10kr på bakluckeloppis
Hämtade ut min senaste auktionsvinst.
Bytte stållänken till ett Natoband "Bond" istället. jag blev nöjd över resultatet då det blev mer Army känsla.