• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens loppis"fynd"

Martin Lovasz

Audemars
Hittade dednna ETA 2390 som förmodligen kommer från en skrotad guldklocka.
1000339.jpg
1000340.jpg
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Snygg klocka, nytt glas bara till den.
Hej Makkan!
Bara ett tips i all välmening, är det så att @KS Admin uppfattar det som att du kommenterar korta småkommentarer i snabb följd bara för att få upp postcounten så kommer de att nolla ditt räkneverk.
Är det däremot så att du inte kan få nog av alla intressanta ämnen och vill delta överallt så förstår jag det välkommnar dig hjärtligt till Klocksnack!
 

Bottega

Cartier
Hämtade ut min senaste auktionsvinst.
Bytte stållänken till ett Natoband "Bond" istället. jag blev nöjd över resultatet då det blev mer Army känsla.
IMG_0934.jpg

Snygg!! Får jag fråga vad du gav för den? Jag hittade en med grön urtavla hos Röda Kroset för 350:- vilket jag tyckte för stunden var för mycket pengar, har dock ingen aning vad de kostar i verkligheten. Skicka gärna PM i fall du inte vill skriva det här =)
 
Topp