• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens loppis"fynd"

Cougan

Rolex
2-Faktor
Opps, bra utdelning på loppisrundan idag;)
6215ECC3-C46E-4CC6-A230-50A1B2158DD7.jpeg
 

f.carlsson

Cartier
De jag sett har legat kring ett par tusen, men jag tycker den här ser riktigt fin ut. Ref nr brukar inte anges vad jag har sett.

Okej, tack för hjälpen! Ja den är i bra skick, det roliga med den är graveringen. Någon historia finns ju bakom! :)

Nu är du ute och virrar. Den där landar nog kring 800-1500 kr med lite tur, inte solid ju. :)

Edit: De flesta går i den undre delen av bedömningen, många även under - men som sagt, denna är i hyfsat fint skick.

Okej, tack! Nej precis, inte solid. Men den är i fint skick, utv. vad jag kan säga! :) trevlig kväll
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Nu är du ute och virrar. Den där landar nog kring 800-1500 kr med lite tur, inte solid ju. :)

Edit: De flesta går i den undre delen av bedömningen, många även under - men som sagt, denna är i hyfsat fint skick.
Nej, jag virrar inte men jag tror jag rör mig på andra platser i köpcirkusen än du. Jag har sökt på chrono24 och på de svenska auktionshusen, även i Finland faktiskt. Nu köpte jag ingen av dessa små Omega.
 
Topp