Tycker den här 60-talsdykaren var ett fynd. En liten spricka i glaset men annars verkar den vara i fint skick.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Superfin, grattis!Tycker den här 60-talsdykaren var ett fynd. En liten spricka i glaset men annars verkar den vara i fint skick.![]()
Skitfin! Hör gärna av dig om du kan tänka dig släppaGårdagens! Fynd vet jag inte men tyckte den va lite kul!
![]()
Kul, tack!! Absolut, inte omöjligt. Dra ett PM om o när du är sugen!Skitfin! Hör gärna av dig om du kan tänka dig släppa![]()
Inget att hänga i julgranen men var spännande när jag hittade ena delen av ett 18mm Tropic i fint skick. Tyvärr bara en del.
Är du sugen på att sälja tropic delen ? Har den delen med spännet nämligen![]()
![]()
Wow vilka fynd! Tjusigt!Härlig solig dag med mysiga fynd. Omega från 1954 i lådan (vet ej om den är korrekt för denna era), två 12mm S LTD Svensktillverkade Oysters och en 17mm Bismarck silverlänk. Bra dag tycker jag!![]()
![]()
![]()
Billigt! Jag hade inte kunnat låta bli.Blev inte något köp men kul tvättmaskin.
![]()
![]()
Kanske ångrar mig.Billigt! Jag hade inte kunnat låta bli.![]()
Gör inte det, säg vart den står iställetKanske ångrar mig.
Vilken lyckaFiskad från en låda på lokal loppis i Polen idag, nytt hirsch och lite rengöring så blev den perfekt!
![]()
Riktigt fin!Fynden flyter på! Denna gången en Glossy Tysk Bifora från 1938
![]()
Borde inte kittla mig på rätt ställe, men det gör dom här två verkligen2 bronsare. 40:-
![]()
Sjukt loppisfynd!Longines på stretch-oyster.
![]()
Ojdå! Skulle vara i dagens köp.Sjukt loppisfynd!
Tänkte väl!Ojdå! Skulle vara i dagens köp.![]()