• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens loppis"fynd"

Oj, den var knepig. Den i mitten har jag aldrig sett förut. Leoparden har jag ingen koll på men Atlantic borde du kunna få 200€ för. Så min gissning är den mittersta med orange zontavla.
200€ för Worldmastern är kanske att ta i, jag tippar någonstans mellan 100-150€. Även om denna är i fantastiskt skick.
IMG_8019.jpeg

200€ för Worldmastern är kanske att ta i, jag tippar någonstans mellan 100-150€. Även om denna är i fantastiskt skick.
IMG_8019.jpeg
Beror på vilken plattform du säljer den på. På Tratten får du nog inte 200€ men på Catawiki skulle du kunna få det. I vissa länder är just dessa ur väldigt populära. I t.ex. Rumänien kallas dessa fattigmans-Rolex.

Beror på vilken plattform du säljer den på. På Tratten får du nog inte 200€ men på Catawiki skulle du kunna få det. I vissa länder är just dessa ur väldigt populära. I t.ex. Rumänien kallas dessa fattigmans-Rolex.
Stämmer. I Finland vill ingen betala mer än 50-70€ men därför säljer jag inte här. På Chrono24, Vinted och eBay får man sådana priser. Men 200€..? Ska försöka!

Om inte jag behåller den… Problemet är att jag är sjuk och kan inte så lätt släppa en fin klocka😂

Tillbaka
Topp