34, max 35 på dessa.Jag tog lite höjd för att kunna mötas på 36
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
34, max 35 på dessa.Jag tog lite höjd för att kunna mötas på 36
Fin! Har en Drott med svart tavla någonstans hemma. Kostade 30 kr på samlarmarknad för ett år sedan.Helt magisk Drott. Fasta bandhorn och liten as fuck. Kan jag bära den här, tro?
Fin! Har en Drott med svart tavla någonstans hemma. Kostade 30 kr på samlarmarknad för ett år sedan.
Jagar länkar till mina vintage urDet tror jag säkert att det fanns men allt åkte direkt i soptunnan då det i mina ögon var skit.
SorryJagar länkar till mina vintage ur
Vad söker du?Jagar länkar till mina vintage ur
Jag har en köpes annons ute.Vad söker du?
Den där var ju rätt tuff, tillverkare?Inte så mycket klocka, men en klockkoppling i alla falla!
Ingen aning, står bara modell och made in china.Den där var ju rätt tuff, tillverkare?
Googlade lite nyss, verkar som det är något Shell har tagit fram.Ingen aning, står bara modell och made in china.
Köpt i helgen fungerar. Slitet glas men annars rätt ok.
Finfint mannen, mer än rätt ok ser den ut på bilden. Langa gärna någon closeup.Köpt i helgen fungerar. Slitet glas men annars rätt ok.
Schysst tank, fungerar den? Mått?Mina fynd idag...
Nja, den står still, fast Zeniten och Omegorna hoppar igång...Schysst tank, fungerar den? Mått?
Trist på tanken, men kul att de andra gick igångNja, den står still, fast Zeniten och Omegorna hoppar igång...
Det är ju trots allt tanken som räknas...Trist på tanken, men kul att de andra gick igång
Usch. Kan nån visa Göteborgaren dörren?Det är ju trots allt tanken som räknas...
TT = trevlig tank!