Grattis! Maffiga bandstift på den vittavlade!Dagens köp
Två
omega en vit tavla den andra mörkt blå
En
Tissot svart tavla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Maffiga bandstift på den vittavlade!Dagens köp
Två
omega en vit tavla den andra mörkt blå
En
Tissot svart tavla
Bitar av en fjädrande ändlänk!Grattis! Maffiga bandstift på den vittavlade!
Jag gillade den när du visade den. Döm om min förvåning när jag upptäckte att jag redan ägde en!Helt magisk Drott. Fasta bandhorn och liten as fuck. Kan jag bära den här, tro?
Trevliga! Hade man inte haft 60 mil dit, och sett det i tid, så hade jag slagit till!Köpta på Myrorna efter ett tips här i tråden. Efter batteribyten fungerar båda.
Länge sedan jag fyndade något värt att berätta om men kom på att jag nog inte visat bild på mitt senaste världsur? En Sense med flygplan som sekundvisare.
Lite enklare än mina Seikovärldsur men har nog koppling till Seiko tror jag? Har sett likadana som är märkta Lord King som väl är ett Seiko-namn?
Nåväl, ett hyggligt kap för under hundralappen i alla fall.
Om du någongång får för dig att flippa så kan jag mer än gärna hjälpa dig att mångdubbla dina pengar
Riktigt läcker art deco look. Den där funkar lika bra för män som kvinnor.En liten Julien Le Roy till sambon.
Tack! Lite väl liten tror jag Tycker att den är fin. Ingen koll på märket men känns iallafall roligare än Jet Set.Riktigt läcker art deco look. Den där funkar lika bra för män som kvinnor.
Ser mer ut som ett sr1120Kom över denna på auktion väldigt billigt. Har ingen aning om det finns något värde i den, men skulle vilja plocka i ett batteri och se om den går som den ska. Svårt att veta vilket det är, men tror ni detta kan stämma?
Yema Shiojiri Y112A urverk och därför ett SR1120SW eller kan det vara ett SR44?
Glad för feedback
Trevlig rackare!Kom över denna på auktion väldigt billigt. Har ingen aning om det finns något värde i den, men skulle vilja plocka i ett batteri och se om den går som den ska. Svårt att veta vilket det är, men tror ni detta kan stämma?
Glad för feedback
Min kompis hittade denna hemma i byrån tillsammans med tre andra klockor! Den är servad (!) 2001. Ska bli intressant att se dom andra!
Där har du en par tre tusen i handen vid fungerande skickKom över denna på auktion väldigt billigt. Har ingen aning om det finns något värde i den, men skulle vilja plocka i ett batteri och se om den går som den ska. Svårt att veta vilket det är, men tror ni detta kan stämma?
Glad för feedback
Tror du det? Ej fungerande då? .Där har du en par tre tusen i handen vid fungerande skick
VetTror du det? Ej fungerande då? .
Har du tips på något verk att byta till om den inte vill starta?Vet
Ptja, icke fungerande ingen aning, utbytes verk lär man kunna hitta ganska enkelt dock.
Grym!Lemania
Repigt glas å behöver omsorg
Varit min mindre än 24 timmar redan en kär ägodel !!!
Oj, vad är detta? Fler bilder!Lemania
Repigt glas å behöver omsorg
Varit min mindre än 24 timmar redan en kär ägodel !!!
Ingen ifrågasatte det Spännande fynd helt enkelt, något väldigt väldigt ovanligt. Jag tror inte jag sett en singel pusher med den tavlan och bezel.Slumpen gjorde att den hamnade hos mig. Där kommer den att stanna!
Mvh