seikoswede
Silver
Får vänta till rödvinet har passerat lever, njurar, urinblåsa och exiterat ut i fria luften först!
Jim
Jim
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt fynd! Var hittar man dessa fynd egentligen???En gammal sketen Seiko...
Grymt fynd! Var hittar man dessa fynd egentligen???
/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
Hittade denna idag Ett styck Seiko 7009-876A! Fungerar men verkar gå lite långsamt!
Jag kom nyss hem med den, så får kolla hur den går Just ny har jag satt den på ett "bond nato" Ska se om jag kan polera glaset, det är busenkelt att ta av!
Bond nato passar nog fint! Är det enkelt för att glaset är för litet/utslitet eller för att du har rätt verktyg?!
Klockan går rätt igen! Behövde bara skruva åt rotorn lite, den drog inte upp ordentligt innan och stannade pga detta!
Glaset ville inte poleras så får nog slipa till det lite, alternativt köpa nytt! Polerade och borstade även till boetten lätt!
Slängde på ett svart "läder" och det ser riktigt bra ut! Får bli ett riktigt läder sen!
Mörkt + iphone blir inte bättre av att putsasTrevligt fynd, då återstår bara att putsa kameralinsen
Trevligt fynd, då återstår bara att putsa kameralinsen
Då återstår bara att begära utträde ut äpplesektenMörkt + iphone blir inte bättre av att putsas
Bah, när det kommer någon annan vettig tele så kanskeDå återstår bara att begära utträde ut äpplesekten
det är sådär man maxar ut mest pengar från en tratt-auktion på en riktigt risig klocka...
Suddigt foto + "en kompis som kan lite om klockor sade att de där kan vara värda en hel del men jag vet inget om klockor så säljer den som den är. För skicket se foton."
Gärna en hel lot av "klockskrot" Där man kan skymta en jubilelänk eller en Omega-logga i ett hörn...
Ibland, dock... brorsan och jag vann just en sån auktion och den innehöll *drumroll* två riktiga Omegor. Sålde en (Seamaster) och servade den andra, har den i klocklådan nu.
Bara att hamstra och vänta på att mekaniska damur blir nästa hype
Certinan är ju riktigt charmig. Lite kul tavla på Mentorn också.. Trevliga fynd!
Bordsur?